thomasn_no Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Jeg har en 160Gb ekstern firewire disk. Den har mistet partisjonene sine, og framstår som ny. Det er ganske mye data på den som jeg gjerne vil ha fram igjen, og jeg er ganske så sikker på at det ikke er noen hardwarefeil. Noen forslag på gode recovery-programmer ? Trenger ikke nødvendigvis å være gratis. Thomas Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Er det fat32 eller ntfs filsystem på disken?? gå inn på sidene til getdataback og les litt der. Det programmet vil kunne hjelpe deg med problemene dine.. ikke er de dyre heller, programmene de har.. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Kanskje SpinRite kan brukes. http://www.grc.com/sr/spinrite.htm Lenke til kommentar
Noobtube Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Googler du etter PC file Recovery, så finner du et gratis software som kan gjennopprette filer så store som 350 mbs på et par sekunder bare.... testa det selv, enkelt og greit.... og gratis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå