trust_any1 Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 (endret) Fungerer noe slikt på KabelTV...? Jeg har akkurat flytta inn i en leilighet som skal inkludere KabelTV, og det gjør jo det, men det er så vanvittig mye støy... Både på lyd, og i bilde... Her er boksen det er snakk om... http://www.clasohlson.no/WAG.asp?cp=0q112q...0&ic=N&sw=10863 Hmm... La jeg denne i søppel i sted...? Snodig... Hjelp! Endret 26. august 2004 av trust_any1 Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Mistenklig billig da... Vi betalte 1250,- for en sånn forsterker-sak.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Har en lignende sak til rundt 600 kroner, funker egentlig ganske greit. Lenke til kommentar
enden Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Kjøpte en billig en jeg, men det sitter nok ikke noe støyfilter i den, så resultatet er ikke nødvendigvis noe bedre. Det kommer helt an på hva støykilden er. Kommer støyen av lengden, og du plasserer forsterkeren riktig så hjelper det, men er støykilden en annen så forstrekes vel denne også. Rett meg hvis jeg tar feil her Lenke til kommentar
ChalStye Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Kjøpte en billig en jeg, men det sitter nok ikke noe støyfilter i den, så resultatet er ikke nødvendigvis noe bedre. Det kommer helt an på hva støykilden er. Kommer støyen av lengden, og du plasserer forsterkeren riktig så hjelper det, men er støykilden en annen så forstrekes vel denne også. Rett meg hvis jeg tar feil her er riktig det, sett forsterkeren så tidlig på ledningen som du får til. Lenke til kommentar
trust_any1 Skrevet 30. august 2004 Forfatter Del Skrevet 30. august 2004 Ville bare si at den funka som bare søren! 1800 kroner spart! Takk for svar, selv om jeg ikke hadde tålmodighet til å vente på dem... Og ja, selvfølgelig må man plassere den så tili som mulig, ellers blir jo støyen forsterka også... Lenke til kommentar
larsjf Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Er det den utgaven som settes rett i veggen du bruker? I så fall: forsterker den både tv- og radiosignal? Har litt problemer med radio gjennom kabelnettet etter at jeg splittet signalet mellom flere rom. LjF Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå