Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

NGT utan fasttelefon. Billig!

Anbefalte innlegg

Eg sendte ein mail til NGT og spurdte kva det ville koste ekstra for ei 1200 linje dersom du ikkje har fasttelefon. Ingen økning i pris\mnd og ingen ekstra kostnader som følge av montør.

Er dette riktig? Eg har lest om tilfeller der kunderservice rett og slett har kome med feilinformasjon, men dette er vel rett.

498 i etablering og 399 i månaden er fin pris det.

Merka ein ting nå. Her står det "Etablering" og "Etablering inkl ruter". Det betyr at dersom du skal ha ruter med, så blir det 798 i etablering ja?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

498 inkl lån av ruter. (det står helt klart på ngt.no)

Om du har fasttelefon eller ikke spiller ingen rolle når det gjelder prisene til NGT (gjelder vist bare bravo eller bedre).

Endret av mar
Lenke til kommentar

498 utan ja...men den er brun.

Flytter til Haugesund på lørdag, og har funnet ut at NGT er beste alternativet. Eg har lest og høyrt at leveringstidene kan være opp til 5 veker, men det går vel bra :p

Håper dei svarer på spørsmålet om dei kan levere i den gata før eg flytter da :yes:

Lenke til kommentar
498 utan ja...men den er brun.

Flytter til Haugesund på lørdag, og har funnet ut at NGT er beste alternativet. Eg har lest og høyrt at leveringstidene kan være opp til 5 veker, men det går vel bra :p

Håper dei svarer på spørsmålet om dei kan levere i den gata før eg flytter da :yes:

5 uker uten bredbånd?

Stakkars deg :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...