Jooakim Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 man trenger ikke å prøve en TV-skjerm for å se om den er liten da! Lenke til kommentar
mag86 Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 man trenger ikke å prøve en TV-skjerm for å se om den er liten da! Det var en veldig dårlig sammenligning. Men jeg gidder ikke å krangle siden du tydeligvis har bestemt deg for at skjermen er liten Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Jeg har jo holdt en ipod mini selv! Og brukt den! Lenke til kommentar
Cera Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 4g har større skjerm enn 3g, samtidig som den er mindre... Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 jeg syns heller ikke skjermen til Mini er så mye mindre.. + at den har høyere kontrast og lysstyrke enn de vanlige Poddene.. syns den er grei jeg. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 jeg syns heller ikke skjermen til Mini er så mye mindre.. + at den har høyere kontrast og lysstyrke enn de vanlige Poddene.. syns den er grei jeg. men ikke hvis man har f.eks 2500 sanger Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 jeg syns heller ikke skjermen til Mini er så mye mindre.. + at den har høyere kontrast og lysstyrke enn de vanlige Poddene.. syns den er grei jeg. men ikke hvis man har f.eks 2500 sanger Den er flott uansett om du har 100.000 sanger så lenge du ikke har bruk for å ha alle der _samtidig_. Det er derfor den kommer med en kabel, så du kan bytte ut musikk vet du. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Men hvis trådstarter kjøper en 20 Gb istede til nesten samme pris, trenger han ikke å bytte sanger hele tiden hvis han har f.eks. 2500 sanger! Btw: 2mass har mer ennn 4 linjer i siggen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå