Haraldson Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 ul { margin:0; padding:0; } li { margin:0; padding:0; } Skriver opp begge fordi jeg ikke helt husker hvilket element som forårsaker marginen, men bare prøv deg fram Lenke til kommentar
g0mpen Skrevet 27. august 2004 Forfatter Del Skrevet 27. august 2004 Gjennomsiktig DIV? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 div-elementet har ingen bakgrunnsfarge i utgangspunktet. Lenke til kommentar
g0mpen Skrevet 27. august 2004 Forfatter Del Skrevet 27. august 2004 Hvordan får jeg innholdsdiv'en til ø ligge på høyre side da? Har en container, så er menyen satt til "float: left", men dersom jeg setter innhold til "float: right" kommer den under menyen, men riktig nok på høyre side. Hva kan jeg gjøre med det? Siden ser foresten ikke lik ut i IE... der er den ikke midtstilt en gang.... Lenke til kommentar
enden Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Da er den totale bredden på meny og innhold litt for stor. Prøv å gjøre en av de noen piksler mindre. Til slutt oppnår du ønsket resultat IE-hacking orker jeg ikke begynne på, men det klarer vi sikkert å luke ut etter hvert som siden blir ferdig Lenke til kommentar
g0mpen Skrevet 28. august 2004 Forfatter Del Skrevet 28. august 2004 (endret) http://home.no.net/oyvkjar/test/ Se også ny tråd, med full kode. Endret 28. august 2004 av g0mpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå