Gå til innhold

Noen bilder av GPU og CPU blokk jeg lagde..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor betale når en kan få det GRATIS :?:

Det er bare å være litt "frekk" også tre på seg det mest ydmyke annsikts utrykket, og stemmen, så tropper du bare opp et sted der du vet de driver på med det du skal ha tak i. Så finner du frem til en person som jobber på den avdelingen der de kan ha rester/avkapp av det du skal ha. :smile:

Feks. kobber har de på de fleste tung industri plassene (Kværner,ABB,Mekaniske verksteder, osv.)

På disse stedene har de stort sett også Plexi/lexan.

Slanger feks. hos rørleggere,dyrehager, el.l

Her er det kun fantasien som stopper.

Sa du at du ville ha glass til Case moden? No problemo....Gå bare til glassmesteren, og spør pent om du får rote litt i reste kassa hans, der finner du helt sikker noe.

Jeg gjør dette med stort sett alt jeg skal lage/ha tak i til hobby bruk, det være seg til pc, bil-restaurering, u name it.

Vannkjølingen har kostet meg den nette sum av 350 kr.

Og det var fordi jeg måtte kjøpe pumpa som var en Eheim 1250 (1200l/t). :razz:

(Nei hvor sier jeg ikke, jeg lovet å ikke røpe hvor jeg kjøpte den, men det var med kvittering)

Og pc'ene mine kjøres på 2 stk CPU kjølere, 2stk, GPU kjølere, og 2stk PSU kjølere. Så regner med at alt til butikk pris hadde dratt seg godt over 2-3000kr.

Noen vil muligens si at dette er toppen av frekkhet ........ menmen

Et siste ord:

Mennesket har noe som heter samvittighet, og en trang til å hjelpe en person i nød. Spill på det, og vri det til å gavne deg.

Lenke til kommentar

Hehe, nei det skal vel godt gjøres.

Men i og med at jeg har frest ut alle 6 kjøleblokkene på jobben, i arbeidstid, kan jeg vel egentlig trekke fra timelønnen min på prisen.... Og sitter da igjen med fortjeneste :lol:

Men for noen uker siden var jeg i andre enden av skalaen. Kjøpte alt over en lav sko. Men plutselig en dag jeg satt med pølsene inni kassa å skrudde, tenkte jeg på det gode gamle mottoet mitt: "Alt er gratis bare du vil". Så jeg ditcha alt over på brodern :razz: ,og kom meg over på riktig side av skalaen igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...