Newt32 Skrevet 28. august 2004 Rapporter Del Skrevet 28. august 2004 Hva er vitsen med å Pre-loade Half-Life 2, hvis man skal kjøpe det i butikken? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 28. august 2004 Rapporter Del Skrevet 28. august 2004 Hva er vitsen med å Pre-loade Half-Life 2, hvis man skal kjøpe det i butikken? tenk hvis det slippes før på nettet enn i butikken da Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 28. august 2004 Rapporter Del Skrevet 28. august 2004 jeg tipper det blir mulig for oss nordmenn bl.a å spille det før hvis vi velger å ta det gjennom steam pga at de slipper det vel på steam samme dagen som det kommer ut i butikker i usa men det kan ta en uke før det kommer i butikkene her.. Lenke til kommentar
Janivars Skrevet 29. august 2004 Rapporter Del Skrevet 29. august 2004 hvorfor i all verden skal folk preloade? er jo bare kjipt å ha HL 2 i steam da.. Mye kulere å en egen mappe på PCn med HL 2, istedenfor å legge alt under bugged up steam.. Kjøper nok HL 2 i butikken jg, eller fra internett.. med eget cover osv.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 29. august 2004 Rapporter Del Skrevet 29. august 2004 hva skal du med coveret egentlig ? Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 29. august 2004 Rapporter Del Skrevet 29. august 2004 Cover tar opp plass, det er det eneste... Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 29. august 2004 Rapporter Del Skrevet 29. august 2004 kommer aldri til å kjøpe noe gjennom steam, tenk hvis man mister accen Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 29. august 2004 Rapporter Del Skrevet 29. august 2004 [quote name='Snabben' date='29/08/2004 : 19:47']Cover tar opp plass, det er det eneste...[/quote] Herregud... Hvor mye plass? 0.0001% av plassen i rommet? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 29. august 2004 Rapporter Del Skrevet 29. august 2004 (endret) jeg tror jeg tar det gjennom steam jeg ass.. da får jeg det sikkert raskere enn å vente på at det dukker opp i butikker her til lands btw den preloaden var ganske rask når den først begynte.. den ble ferdig på ca 4 timer, også er det 1,01 GB den lastet ned.. Endret 29. august 2004 av 2mass Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 29. august 2004 Rapporter Del Skrevet 29. august 2004 Cover tar opp plass, det er det eneste... Herregud... Hvor mye plass? 0.0001% av plassen i rommet? Og ditt poeng var? ThomasM spurte hva folk skulle med cover, noe jeg selv lurer på, og sa at det eneste jeg kan tenke meg et cover gjør, er og ta opp plass. Jeg skjønner ikke poenget med et cover når man kan få det ned via steam, mye raskere enn i butikken, og sansynligvis billigere også. Hadde det vært musikk hadde jeg forstått det, da CDer har mye bedre kvalitet enn mp3s ect, men et spill er det samme om man har det i boks ellers på en harddisk. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 30. august 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. august 2004 Cover tar opp plass, det er det eneste... Herregud... Hvor mye plass? 0.0001% av plassen i rommet? Jeg skjønner dette med cover veldig godt, men STEAM-teknologien er fremtiden. Jeg elsker ny teknologi, så da får jeg nok ofre coveret. Musikk derimot kjøper jeg fremdeles i butikken. Ingenting slår det å bla i covere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå