Gå til innhold

Hvem kan preloade HL2


Anbefalte innlegg

Ok, jeg har handlet CS-CZ, men jeg får jo ennå ikke handlet HL2 siden dette ikke er et valg i STEAM, og HL2 begynner vel heller ikke å preloade av seg selv siden vALVE ikke kan gå utifra at jeg vil ha det?

 

Må jeg ha en slik kupong som jeg registerer? Og hvis jeg ikke har det, hva da?

Endret av Dinsdale
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg kan det, selv om jeg ikke har en Kupong.  :cool:

Hvorfor i H*** kan du det?

 

Og når begynte det å preloade?

 

 

**Edit**

 

Ok, fant denne setningen

No purchase is required to pre-load HL2, but is required to activate the game. Purchase options will be released soon.
og det betyr vel at det begynner å preloade når man aktiverer det fra STEAM-menyen. Om kort tid kan man høyreklikke på HL2 og velge "Purchase"

 

:cool:

Endret av Dinsdale
Lenke til kommentar
Så vidt jeg vet har ikke HL 2 preload begynt enda.

Vet det, men når det begynner?

Begynte i natt:

 

Half-Life 2 pre-loading begins to Steam account holders today. Over the coming days, those who have selected the pre-loading option will have encrypted Half-Life 2 files delivered to their PC. No purchase is required to pre-load HL2, but is required to activate the game. Purchase options will be released soon. Then, the moment the game is made available, those who have pre-loaded and purchased Half-Life 2 via Steam will be authenticated and ready to start playing. For more information, please visit www.steampowered.com.

 

Hvor på steam accounten din kan du preloade HL2 ?

Endret av insider
Lenke til kommentar
Jeg nekter å bruke Steam til å kjøpe Half-Life 2. Jeg skal ha DVD-cover, manual, kort sagt hele pakka. Spill skal kjøpes i butikk!

 

Og ja, jeg vet at det selges i butikk også.

hihi, du minner meg om bestemor

"skal du kjøpe ting på det derre internætt!?" :D

 

:thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...