Gå til innhold

Liten bug i iPod mini

Anbefalte innlegg

Jeg oppdaget en liten bug på min iPod mini her om dagen. Jeg skrudde den av ved å holde inne play-knappen, men kom borti touch-hjulet før lyset var helt av. Da skjedde det noe merkelig. Når jeg scrollet med touch-hjulet, så kunne jeg fremdeles høre klikkelydene, akkurat som om iPoden ikke var av, men bare hadde skrudd av skjermen. Når jeg skrudde den på igjen oppdaget jeg at jeg hadde endret volumet mens iPoden liksom var av. Jeg vet ikke om den bruker mer batteri når dette skjer, i forhold til hvis den er helt av. Det skjer også når jeg holder Play-knappen inne for å skru den av, og holder den inne litt etter at den har slått seg av. Kan noen sjekke og se om de har det samme problemet, eller om det bare er min iPod dette problemet finnes på? Jeg vil også gjerne vite om G4 og G3 har denne bugen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tenkte et øyeblkk det samme, men nei, musikken går av. Er det ingen andre som har dette problemet? Det er egentlig ikke noe stort problem, da jeg allikevel setter iPoden på hold når jeg legger den fra meg. Eneste er at jeg er usikker på om den kanskje bruker mer batteri når dette skjer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...