Skurupu Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 (endret) *Gigantisk bilde som ødelegger forumlayouten er fjernet* Endret 14. januar 2006 av psilocybe Lenke til kommentar
since91 Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 <det er eit slikt fjes på torrent nedlastingen min. Holler pilen der og det står at jeg har eit NAT-problem. Hva er eit nat-problem. (bruke azuerus) Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Jeg har samme problem. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 At pakkene som kommer til din globale ip ikke finner videre fram til din klient. Se denne illustrasjonen og se hva Azu-Wikien sier her: http://azureus.sourceforge.net/wiki/index.php/PortForwarding Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 (endret) <det er eit slikt fjes på torrent nedlastingen min.Holler pilen der og det står at jeg har eit NAT-problem. Hva er eit nat-problem. (bruke azuerus) Jeg løste problemet med mitt "Nat problem" ved å åpne porten 6881 i routeren. Da ble de gule ansiktene grønne og da var alt ok. Hastigheten økte også. Jeg bruker Azuraus Endret 23. september 2004 av Foxtrot Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Hva med en poll???? Bruker BitComet, men liker også Torrentstorm Lenke til kommentar
Nitrisious-E Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 <det er eit slikt fjes på torrent nedlastingen min.Holler pilen der og det står at jeg har eit NAT-problem. Hva er eit nat-problem. (bruke azuerus) Jeg løste problemet med mitt "Nat problem" ved å åpne porten 6881 i routeren. Da ble de gule ansiktene grønne og da var alt ok. Hastigheten økte også. Jeg bruker Azuraus Heldigris ( ), gjorde samme, men jeg sliter fortsatt med de gule enda, etter mange timers undersøking om tema osv.. off.. Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Hmm...ny på dette bittorent greia... Ser ingen har nevnt eDonkey 2000...er det helt ut eller??? Er det bittorent for dummies liksom?? *s* AKIRA Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Er ikke torrent i det hele tatt..... Lenke til kommentar
Gunsmoke Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 <det er eit slikt fjes på torrent nedlastingen min.Holler pilen der og det står at jeg har eit NAT-problem. Hva er eit nat-problem. (bruke azuerus) Jeg løste problemet med mitt "Nat problem" ved å åpne porten 6881 i routeren. Da ble de gule ansiktene grønne og da var alt ok. Hastigheten økte også. Jeg bruker Azuraus Hei bruker du Netopia 3351 routeren til Nextgentel? Kan du da gi en beskrivelse av fremgangsmåten for portforward. For å få grønne lys. Bruker også McaFee Security2004, om noen vet hvordan den skal slippe igjennom Arzureus, hadde det vært fint med et hint.. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Programmvare sprørsmål hører hjemme under programmvarekategorien. Tråden flyttes dit Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 <det er eit slikt fjes på torrent nedlastingen min.Holler pilen der og det står at jeg har eit NAT-problem. Hva er eit nat-problem. (bruke azuerus) Jeg løste problemet med mitt "Nat problem" ved å åpne porten 6881 i routeren. Da ble de gule ansiktene grønne og da var alt ok. Hastigheten økte også. Jeg bruker Azuraus Hei bruker du Netopia 3351 routeren til Nextgentel? Kan du da gi en beskrivelse av fremgangsmåten for portforward. For å få grønne lys. Bruker også McaFee Security2004, om noen vet hvordan den skal slippe igjennom Arzureus, hadde det vært fint med et hint.. Her får du mye info angående nextgentel og hvordan du konfigurerer routeren: http://www.relativt.net/. Lenke til kommentar
Ximo Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Vet det er en gammelt thread, men jeg hadde samme problem med NextGenTel sin router Netopia 3351 og BitTorrent... Denne guiden hjalp meg ihvertfall: http://www.pcfiksern.no/modules.php?name=N...=article&sid=41 Har vært borti mer innvikla guider før (lage filters osv), men dette funket på 0,nix! Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Ikke for å kritisere Azureus.... Men BitComet>>>>>>>>>>Azureus Azureus bruker mye mer systemkraft enn BitComet. Pluss at bitcomet er mer avansert men likevell lett og oversiktelig... Finner flere seeds gjør den også... Lenke til kommentar
Stylpe Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 (endret) http://www.portforward.com/ Og jeg bruker også Azureus ^_^ Endret 10. juni 2005 av Stylpe Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Siden BitComet blir bannet nå vil jeg helt klart si at uTorrent er ett meget godt valg. Azureus tar mye resurser, noe som treker ned for det programmet. Lenke til kommentar
blured Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 (endret) likte ikke utorrent noe særlig jeg.. BitComet er endel bedre.. men en annen ting hvorfor vekke til live en tråd som er over et år gammel ?. Endret 14. januar 2006 av manamind Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Bittorrent experimental. Azuerus har fokusert ALT for mye på det grafiske 2678119[/snapback] Har Azureus fokusert alt for mye på det grafiske? Nå må du gi deg da gutten min... Azureus har en av de styggeste GUIene ever, men jeg bare elsker den BT klienten! Azureus er å anbefale! Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Hmm...ny på dette bittorent greia... Ser ingen har nevnt eDonkey 2000...er det helt ut eller? Er det bittorent for dummies liksom?? *s* AKIRA 2864355[/snapback] Hvorfor er BT for dummies? Et av de beste distrubusjons nettverkene dette! Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Jeg har et spørsmål til Azerus brukere her, noen som vet hva "snubbed" betyr ?Hvis du dobbelklikker på en torrent slik at du får mere info om den kan du se hvem dl/upl på den aktuelle torrenten. Hvis du høreklikker på de kan du velge noe som heter "snubbed" (du krysser den av eller på) 2753119[/snapback] Anbefaler deg å lese gjennom denne: http://azureus.aelitis.com/wiki/index.php/...y_word#Snubbing Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå