Gå til innhold

Bittorrent Super Klient


Nobrains

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
:) <det er eit slikt fjes på torrent nedlastingen min.

Holler pilen der og det står at jeg har eit NAT-problem.

Hva er eit nat-problem.

(bruke azuerus)

Jeg løste problemet med mitt "Nat problem" ved å åpne porten 6881 i routeren. Da ble de gule ansiktene grønne og da var alt ok. Hastigheten økte også. :D

Jeg bruker Azuraus

Endret av Foxtrot
Lenke til kommentar
:) <det er eit slikt fjes på torrent nedlastingen min.

Holler pilen der og det står at jeg har eit NAT-problem.

Hva er eit nat-problem.

(bruke azuerus)

Jeg løste problemet med mitt "Nat problem" ved å åpne porten 6881 i routeren. Da ble de gule ansiktene grønne og da var alt ok. Hastigheten økte også. :D

Jeg bruker Azuraus

Heldigris ( :p ), gjorde samme, men jeg sliter fortsatt med de gule enda, etter mange timers undersøking om tema osv.. :roll: off..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
:) <det er eit slikt fjes på torrent nedlastingen min.

Holler pilen der og det står at jeg har eit NAT-problem.

Hva er eit nat-problem.

(bruke azuerus)

Jeg løste problemet med mitt "Nat problem" ved å åpne porten 6881 i routeren. Da ble de gule ansiktene grønne og da var alt ok. Hastigheten økte også. :D

Jeg bruker Azuraus

Hei bruker du Netopia 3351 routeren til Nextgentel? Kan du da gi en beskrivelse av fremgangsmåten for portforward. For å få grønne lys. :innocent:

 

Bruker også McaFee Security2004, om noen vet hvordan den skal slippe igjennom Arzureus, hadde det vært fint med et hint.. ;)

Lenke til kommentar
:) <det er eit slikt fjes på torrent nedlastingen min.

Holler pilen der og det står at jeg har eit NAT-problem.

Hva er eit nat-problem.

(bruke azuerus)

Jeg løste problemet med mitt "Nat problem" ved å åpne porten 6881 i routeren. Da ble de gule ansiktene grønne og da var alt ok. Hastigheten økte også. :D

Jeg bruker Azuraus

Hei bruker du Netopia 3351 routeren til Nextgentel? Kan du da gi en beskrivelse av fremgangsmåten for portforward. For å få grønne lys. :innocent:

 

Bruker også McaFee Security2004, om noen vet hvordan den skal slippe igjennom Arzureus, hadde det vært fint med et hint.. ;)

Her får du mye info angående nextgentel og hvordan du konfigurerer routeren: http://www.relativt.net/.

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...
  • 7 måneder senere...
Jeg har et spørsmål til Azerus brukere her, noen som vet hva "snubbed" betyr ?

Hvis du dobbelklikker på en torrent slik at du får mere info om den kan du se hvem dl/upl på den aktuelle torrenten. Hvis du høreklikker på de kan du velge noe som heter "snubbed" (du krysser den av eller på)

2753119[/snapback]

 

Anbefaler deg å lese gjennom denne:

http://azureus.aelitis.com/wiki/index.php/...y_word#Snubbing

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...