Gjest Slettet+432 Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Heisann! Har gått til anskaffelse av et trådløst nettverkskort. men hvordan installerer jeg det? Fulgte med noen drivere og sånt, kjørte make -f Makefile, men det skjedde ikke så mye... Mitt nettverkskort: Topcom PCI 111. Noen som kan forklare meg hva jeg må gjøre? Lenke til kommentar
huf Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Jeg lastet akkurat ned driveren din og sjekket ut. Der følger med linux driver. Alle installasjonsprosedyrene står i readme filen. Visst du likevel ikke forstår hva du skal gjøre, etter du har studert den, så spør igjen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Ok, har lest denne noen ganger men har ikke skjønt så mye... Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 post den her da vel. Samt output av "lspci -v" Og plz putt det inn i [ code ] [ / code ] Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Går ikke an å skrive til diskett, så får det ikke over... Hvordan fikser jeg det slik at det går an å skrive til diskett? Går ikke an å endre rettighetene heller, der det står Owner: Can read. Lenke til kommentar
huf Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Går ikke an å skrive til diskett, så får det ikke over... Hvordan fikser jeg det slik at det går an å skrive til diskett? Går ikke an å endre rettighetene heller, der det står Owner: Can read. Gjør det som root da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Det er jo det jeg gjør. Lenke til kommentar
huf Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Da tror jeg du har et mounteproblem og ikke et rettighetsproblem. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Okei...??? den er ihvertfall mountet. Lenke til kommentar
huf Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Okei...??? den er ihvertfall mountet. Hva "okei...???" ? Hva med å poste en feilmelding for en gangs skyld? Litt lettere for oss å hjelpe deg da, i steden for at vi skal sitte her og gjette oss frem til problemet. Og jeg vet at du ikke får kopiert ut noe, men da kan du vel bare skrive det av? Den erroren du får når du skal kopiere over til floppy kan da vel ikke være såå lang vel? Eller kommer det bare Owner: Can read.? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Writing to devices is not supported Kommer opp når jeg prøver å skrive til disk. Lenke til kommentar
huf Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Writing to devices is not supported Kommer opp når jeg prøver å skrive til disk. Okey. Det var bedre. Kanskje det kommer noen og svarer på dette snart. Jeg er usikker på hva som kan være problemet, visst du er helt sikker på at du har mountet den rett, og at disketten ikke er defekt eller uformatert. _____________________ Men for å switche tråden over til problemet ditt igjen. Hva var det eksakt du ikke fikk til når du skulle installere wlan driverene dine? Stoppet det opp? Error beskjeder? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Altså: jeg kjørte makefile -f Makefile og det gikk som det skulle uten errors. Men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre videre... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå