martbo Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Snart Splinter Cell til Mac Ifølge InsideMacGames har Aspyr nå gjort seg ferdig med testing av Tom Clancy's Splinter Cell til Mac. Med andre ord betyr det at vi snart kan oppleve dette spillet på macene våre. Les artikkelen her Lenke til kommentar
NickFalk Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Ikke for å virke surmaget, men dette var ikke dette latterlig sent ute? Er ikke dette spillet allerede flere år gammelt på andre systemer? Lenke til kommentar
martbo Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 Joda, begynner å bli en god stund siden det kom til mye annet, men nå kommer det iallefall endelig til Mac også, og den som venter på noe godt osv. Lenke til kommentar
lenny^^ Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Men eigentleg så er Splinter cell temelig kjedeleg. Lenke til kommentar
jocke Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 ..ikke Pandora Tomorrow Online Men innen DET kommer til mac, er vel serverne stengt ned pga et eller annet Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 men fremdeles et knakendes godt spill spør du meg , selv om det er 1,5 år siden det kom på pc.. de burde vel klare å porte det litt raskere skulle en tro,.,. Lenke til kommentar
KennyBoy Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Jeg synes det er gøy å spille Splinter Cell på Mac'en min. Trenger ikke å være dårlig fordi det er "gammelt". Ikke alle nye spill er bra! Lenke til kommentar
NickFalk Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Er selvfølgelig helt enig med deg i nettopp det. Derimot stiller jeg spørsmålstegn ved i hvilken grad det er noe særlig marked for denne tittelen på mac - nå? I disse dager har vel de fleste som spiller spill i noen særlig grad minst en konsoll og da spillet vel har vært tilgjengelig på samtlige andre platformer i mer enn et år har kanskje det potensielle markedet skrumpet inn litt vel mye? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå