hockey500 Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Hei! nylig prøvde jeg å installere SP2, men det virket dessverre ikke... bilde av problemet hva kan jeg gjøre med det? Lenke til kommentar
alfern Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Det første du kan gjøre er å bytte ut linken med http://home.no/haakonwikene/Uten%20navn.JPG Så kan du jo prøve å kjøre virusscan og spywarescan. Tror det er noe slikt som er problemet ditt. Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 ja fordi bildet funket ! (ikke) jeg har engelsk windows XP og har installert SP2, har ikke møtt noen problemer ennå ! bare knall ! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 (endret) Har ikke peiling, men folk ser gjerne bildet litt enklere hvis du skriver det slik: http://home.no/haakonwikene/Uten%20navn.JPG Edit: bah, sånn går det når man åpner vinduer i bakgrunnen og sparer dem til senere. Endret 26. august 2004 av psilocybe Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Hentet fra support.microsoft.com : RESOLUTIONTo resolve this problem, follow these steps: 1. Click OK to close the error message. 2. Click Start, click Run, and then type appwiz.cpl in the Open box. 3. Click the program that customizes the startup graphics, and then click Remove. 4. Restart your computer, and then try to install SP1 again. If the problem persists, go to step 5. 5. On the desktop, right-click My Computer, and then click Properties. 6. Click the Advanced tab, and then click Settings under Startup and Recovery. 7. Under System Startup, click Edit. The Boot.ini file opens in Notepad. 8. Locate and then delete the /KERNEL= switch. 9. Save and then close the Boot.ini file. 10. Restart your computer. 11. Try to install Windows XP SP1. NOTE: After you complete the steps to resolve the problem, SP1 should install correctly. However, if your computer is running a modified Ntoskrnl.exe file, you may receive a message when you try to install SP1 that states that the SP1 setup program will replace the modified Ntoskrnl.exe file with an updated version. Denne er egentlig for SP1 installasjons-problemer, men det var dette feilmeldingen din refererte til, så jeg ville forsøkt. Lenke til kommentar
hockey500 Skrevet 26. august 2004 Forfatter Del Skrevet 26. august 2004 (endret) fant denne Sånn ser forresten Boot.ini filen min ut! er det meningen at jeg skal slette hele linja? Endret 26. august 2004 av hockey500 Lenke til kommentar
alfern Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 I boot.ini ser jeg du har 2 linjer som refererer til samme installasjon av XP Home... Du kan slette den øverste linja, altså : multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(2)\WINDOWS="Microsoft Windows XP Home Edition (bootscreen)" /fastdetect /KERNEL=kernel1.exe Lenke til kommentar
hockey500 Skrevet 27. august 2004 Forfatter Del Skrevet 27. august 2004 bare glem hele greia. jeg fikset det, men nå er problemet at jeg har norsk XP så jeg må vente til norsk versjon kommer ut! (i september en gang tror jeg det var) Lenke til kommentar
wil Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 helt riktig det. SP2 for Norsk XP skal komme ut den 8 September. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå