Deuce Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Hei, driver og skal kjøpe meg fotballdrakt, Enten av landslag eller en bestemt klubb. Er først og fremst intresert i Italienske drakter. Noen som vet om plasser der jeg kan handle via IN som sender til Norge? Fint om det er en seriøs plass med godt utvalg. (Draktene skal ikke være "Faket" altså orginale.) Tusen takk for hjelpen! Lenke til kommentar
crapgame Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 du har jo fotballshop.no som er en norsk butikk som holder til på Oslo City de trykker også orginale navn og nr og også PL merke hvis du ønsker dette. ellers har jo de respektive klubbene som oftes egene butikker på nette. Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Jeg kan varmt anbefale http://www.toffs.com, en nettside som selger gammeldagse fotballdrakter. Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 26. august 2004 Forfatter Del Skrevet 26. august 2004 Takker for svar! Mulig jeg er kravstor, men fant ikke riktig trøye der heller. Andre forslag? Vil ha en Orginal Milan drakt. Lenke til kommentar
crapgame Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 send en mail til Fotballshop så fikser de det for deg med eller uten trykk. ikke særlig komplisert Lenke til kommentar
Dizk Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 http://www.unisport.dk/ her finner du det meste Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 27. august 2004 Forfatter Del Skrevet 27. august 2004 http://www.unisport.dk/ her finner du det meste Tusen takk skal du ha!! Akkurat det jeg lette etter. Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 Unisport.dk var en finfin butikk, men de handler bare med kredittkort. Noen andre alternativer? Lenke til kommentar
Dizk Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 viss du skal handle utenlandsk må du vel bruke visa'en ja... kordan foretrekker du å betale då? Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 viss du skal handle utenlandsk må du vel bruke visa'en ja... kordan foretrekker du å betale då? Visa er jo greit nok det, men på unisport.dk er det bare kredittkort som jeg ser. Lenke til kommentar
Dizk Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 (endret) Unisport.dk accepts the following creditcards. Visa, Visa Electron, JBC, Mastercard, Eurocard or Diners Endret 29. august 2004 av Dizk Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 Unisport.dk accepts the following creditcards.Visa, Visa Electron, JBC, Mastercard, Eurocard or Diners Ok, mulig jeg ikke var tålmodig med å lete der. Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 31. august 2004 Forfatter Del Skrevet 31. august 2004 Forbaska unisport.dk vil ikke ha Visa kortet mitt. Vennligst betal med kredittkort står det, eller pengeutløser kunne ikke godkjenne betalingen Lenke til kommentar
Dizk Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 hmm.. har du nok penger da? en kompis av meg hadde ingen problemer med unisport og han bruker visa elektron..vanlig visa skulle da godt smertefritt. de har foresten sinnsykt rask levering. kompisen min bestilte på torsdag eller fredag og han fikk drakten i går, mandag altså... Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 31. august 2004 Forfatter Del Skrevet 31. august 2004 hmm.. har du nok penger da? en kompis av meg hadde ingen problemer med unisport og han bruker visa elektron..vanlig visa skulle da godt smertefritt. de har foresten sinnsykt rask levering. kompisen min bestilte på torsdag eller fredag og han fikk drakten i går, mandag altså... Penger i haugevis (Innenfor lavlønnedes grenser da) Ja, ca 10000kr på konto, det skulle holde. Skal prøve igjen senere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå