Gå til innhold

oc kt7 og tbird 1.4 umulig?

magfa

Anbefalte innlegg

skulle flach inn den nyste biosen til mitt kt7raid kort idag får å kunne kjøre tbird 1.4, da leser jeg hos abit at man må ha L1 broene åpne for å kunne bruke den cpu`en? da kan man jo ikke oc med multipleren..(?) er det noen som har dette oppsettet å kan svare?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg veit ikke om det er 200 eller 266-utgaven av prosessoren du har, men uansett tror jeg det er et lite problem med KT7. Den støtter jo ikke 133MHz FSB, og såvidt jeg veit sliter den med 14x multiplier også - men jeg skal ikke si det for sikkert. Prøv og se, det er egentlig det smarteste tipset jeg kan gi deg, det er i alle fall det jeg har gjort hele tiden.

Lenke til kommentar

hehe, skal bare kjøpe cpu..

tenkte å bruke kt7raid hk mitt en stund til, derfor mitt spørsmål om kt7 og tbird 1.4.

ser ut til at biosen¨ikke støtter mere enn 1.4 + det man kan klare å få ut av fsb'en. får vist bare hoppe i det å prøve selv.

thx.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Hvorfor ikke det Supre epox hk8a+ (eller noe sånt)

Det er billig og er superraskt.

Hva skal man med raid , datan blir jo ikke altfor mye raskere og hvis man virkelig trenger det så kan må jo kjøpe et ordentlig Raid kort.

Jeg har epox kortet (som mange andre) og det er fjell støtt på høye fsb hastigheter og det er raskere en de fleste andre hk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...