hanKnut Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 På SE sine sider så jeg for en stund siden at spillet Minigolf lå ute til K700i. Ut i fra bildet var det det samme spillet som på SE 630/610. Men nå er det ikke der lengre! Og jeg vil gjerne ha det! Noen som vet hvordan jeg kan finne det? Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 På SE sine sider så jeg for en stund siden at spillet Minigolf lå ute til K700i. Ut i fra bildet var det det samme spillet som på SE 630/610.Men nå er det ikke der lengre! Og jeg vil gjerne ha det! Noen som vet hvordan jeg kan finne det? Sjekk ut lasyk. Der finner du det meste, også K700. Lenke til kommentar
Algron Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Gå inn på Sony Ericsson sine wap sider og last det ned derfra! Lenke til kommentar
Fela Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Må takke og bukke for at du nevnte lasyk siden.....utrolig bra side for å være gratis....fant mye bra :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå