Kenneth Dammyr Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Hei Bare lurte på hvordan man skal tørke støv i maskinen med tanke på støt etc. Hvis det i det hele tatt er noe problem... Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Jeg pleier å støvsuge maskinen med det tynneste munnstukket. Men ikke la det suge seg fast, det kan fort bli dyrt! Men for all del ikke tørk! Det er det samme som å begå selvmord for oss mennesker! Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 26. august 2004 Forfatter Del Skrevet 26. august 2004 Da gjør jeg det med støvsuger nå. Ser ut som det funker fint, men jeg er litt redd for å komme for nær. Men Fy F*** så sterk den blei... Da tar jeg de ømfintlige deler. Takk for hjelpa! Lenke til kommentar
moray Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Pleier å ta den med ut og blåse det rent, jeg. Er ikke så glad for å berøre komponenter med "verktøy". Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Pleier å ta den med ut og blåse det rent, jeg. Er ikke så glad for å berøre komponenter med "verktøy". Helt enig. En skal være forsiktig med slike ting i PC'en. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 26. august 2004 Forfatter Del Skrevet 26. august 2004 Da var det gjort. Tørte ikke røre skjerm og lydkort noe særlig... bare blåste litt. Maskinen starta den! Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Aller beste løsning for å rengjøre maskiner for støv er som regel å bruke trykk-luft. De selger bokser med komprimert luft på clahs-olson og biltema osv. for en billig penge. Ikke bare rengjør det mye bedre (du komme til steder der du ikke kopmmer til med støvsuger) men du er også helt sikker på at du ikke skader noe. Det er forresten også genialt til rengjøring av keyboard osv. siden du kommer nedi alle små sprekker. I grunn et must å ha en slik boks stårende for enhver dataentusiast. -Stigma Lenke til kommentar
Musty Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 håper du brukte et munnstykke av plast til støvsugern din, og ikke et metall-rør.. Lenke til kommentar
Domino Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 trykkluft på boks er tingen Lenke til kommentar
Bitbuster Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Aller beste løsning for å rengjøre maskiner for støv er som regel å bruke trykk-luft. Ja, la oss trøkke støvet inn i de kroker og kriker der støvoppsamling faktisk kan være kritisk Lenke til kommentar
Bofur Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Bare til info ang. trykkluft på boks. Vær forsiktig med å legge flasken slik at dysen ikke er det høyeste punkt. Kan da komme en del kondens. Selv bruker jeg kompressor for rengjøring, bare passe på å stikke en blyant i viften så den ikke ruser langt over det som er beregnet for viften. Har da en tendens til å bli kast i selve vifta. Som er lik støy. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Uten tvil trykkluft på boks, ja Støvsuger kan bli problematisk i forhold til fastsuging og statisk elektrisitet Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 slik som JEG gjør det: tar maskinen ut på verandaen/hagen. setter slangen på støvsugeren på "ut" porten (slik at den blåser istede for å suge, kanskje ikke så mange som har det ) tar å blåser hele maskinen ren og støvfri funker gull Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Når det gjelder trykkluft på boks, ikke hold boksen opp-ned, da kommer mye av drivgassen ut, og den er MEGET kald. Lenke til kommentar
Royzer Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 slik som JEG gjør det: tar maskinen ut på verandaen/hagen. setter slangen på støvsugeren på "ut" porten (slik at den blåser istede for å suge, kanskje ikke så mange som har det ) tar å blåser hele maskinen ren og støvfri funker gull samme gjør jeg. (når jeg gidder ) funker helt fint. Lenke til kommentar
mistabeen Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 eller så har man jo filter da... Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Et par filtre holder nok ikke alt støv ute... Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 (endret) Når det gjelder trykkluft på boks, ikke hold boksen opp-ned, da kommer mye av drivgassen ut, og den er MEGET kald. Trykk luft på boks inneholder bare "drivgass". (Altså luft ) (Eller noen inneholder co2 ?) Endret 26. august 2004 av k-orm Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 for all de, ikke støvsug pc'n. støvsuger skaper mye statisk elektrisitet som kan svi av kretser. trykklyft på boks er det beste. ellers så kan du jo gå over med en fuktig klut, men strøm er frakoblet. og passe på at alt har tørket før du skrur på. de har jo også slike swiffer-kluter som virker magnetisk på støv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå