Gå til innhold

win xp installering

Anbefalte innlegg

skal innstallere XP pro. Ser det er mulig å enten oppgradere inneværende winMe, eller foreta en totalt ny innstallering. Regner med det er å foretrekke å foreta en helt ny innstallering/formatering, men hvor stor ulempe er det egentlig å "bare" oppdatere inneværende OS?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

en oppgradering fra win98SE gikk helt smertefritt.. måtte laste ned noen progs i XP "flavour" etterpå men alt det vesentlige var oppe å gikk umidelbart.

Kanskje en ide å evt. laste ned drivere til ISDN kort før du begynner :smile: Greit å hvis du bruker ISDN og er avhengig av å komme deg på nett for å laste ned drivere.

Lenke til kommentar

Personlig ville jeg aldri oppgradert. Det er fordi jeg liker å ha en "frisk" maskin, dvs. jeg reformaterer alle MS-baserte maskiner jevnlig. Da faller det helt naturlig å formatere når jeg skal legge inn et nytt OS. Men hvis du ikke har hatt maskinen så lenge, eller at den fungerer knirkefritt, kan du gjerne oppgradere - pleier å fungere greit det. Hender forresten at jeg oppgraderer Windows, men det er isåfall hos kompiser eller andre fordi jeg ikke gidder å pese med å legge inn alle programmer på nytt :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...