Rubex Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Noen som vet ca prisen på den? Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Jada, S700 kommer til å knuse konkurrentene like mye som dritten K700 gjorde. Lenke til kommentar
mrtzter Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Du vet at mobiltelefoner oppdateres etterhvert, kanskje K700 var en liten tabbe av SE, men jeg tror at en så kraftig kjede som Sony Ericsson fikser disse problemene sine etter hvert som de kommer. De vil jo ikke akkurat dabbe av i markedet! Lenke til kommentar
Even. Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 k700 var jo ingen tabbe da....men en konge telefon. Mange klagde på batteritiden (blir bedre etter noen oppladninger), software feil (ble fikset når jeg oppdaterte fw), Slark i deksel (fikk nytt på garantien), løse knapper (fikk nytt tastatur på garantien), skjev joystick (ble fikset på garantien) så nå er min telefon helt feilfri . Så k700ene som selges nå er det lite feil med Lenke til kommentar
robot Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Jeg håper at s700 sort kommer også likt med s700 sølv. s700 sort ser ut til å være helt konge. :!: Lenke til kommentar
mrtzter Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 JEg har ikke prøvd ut K700, men det er en del feil da, som ikke skulle ha vært der. Mente ikke tabbe, det er jo en god tlf(sikkert) men håper at S700 er hakket bedre japp! Lenke til kommentar
Lord Hassan Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 sony må jo se å få ordna sms. Er jo et helvete for oss med litt over middels tempo.. Den siste setningen, kommer som oftest 2 sekunder etter meldinga er "ferdig" skrevet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå