Gå til innhold

ADSL - hva skal jeg velge?

Anbefalte innlegg

Hei!

Er litt lei av hastigheten på mitt 56k modem... :sad:

Så jeg vurderer å oppgradere til ADSL.

Men, jeg kjenner ikke markedet så godt og spør deg om hjelp.

Hvilken leverandør er "best", og hvem er lavest på pris?

Fra jeg bestiller, til jeg er online, hvor lang tid tar det normalt?

En annen ting. Jeg bruker både PC og en bærbar (eplemaskin). Bye det på noen problemer å bytte maskiner?

Noe annet jeg bør vite? Er nemlig rimlig grønn på dette feltet. :?:

Takker for inspill.

[ Denne Melding var redigert av: C. Alshus på 2002-05-04 02:28 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ville valgt Nextgentel. Har det selv og er MEGET fornøyd! Du får bra hastighet, det er billig og det er lett å dele internettforbindelsen mellom mange maskiner. Det er MYE bedre enn Telenor! Garantert!!!

Lenke til kommentar

Du må ikke velge Telenor..... dem har dårlig routing på nettet sitt å du trenger en router til å dele internetten med andre :sad: Med bluecom så er det bar å "dytte" kablen i hube'n/switche'n å internetten er delt!!!! Jeg anbefaler enten Bluecom eller Nextgentel. Hakke prøvd nexgentel, men dem har rask hastig het ut... (over 128) å det er er stort pluss hvis du uploader mye!

Lenke til kommentar

Kn bare slutte meg til anbefalingen om Nextgentel. Men nå er ikke alt rosenrødt der heller. Deres salgstelefon er godt bemannet og du kommer gjennom med en gang. Verre er det med supporttelefonen deres. Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har ventet i opptil 20 minutter der for så bare å plutselig bli brutt!

Men når alt fungererer som det skal, så er NGT det absolutt beste valget. Vel, har ikke prøvd Bluecom da, men NGT er raskere og har hyggeligere pakker synes jeg (høyere uthastighet er viktig for mitt vedkommede).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...