Jonas 90 Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Jeg skal ha et anlegg til den feite tven min, et hjemmekino anlegg altså. Skal ikke bare bruke anlegget til å se filmer, men kjøre plater som gjør at de nærmeste naboene klager. Hvor mye vil det koste? prøver å lage et sparings budsjett, har mye å kjøpe.... Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Betalte ca. 10-11 laken med omtrent samme ønske som deg. Spør rundt i Hi-fi-butikker. Lenke til kommentar
torkelma Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Jeg skal ha et anlegg til den feite tven min, et hjemmekino anlegg altså. Skal ikke bare bruke anlegget til å se filmer, men kjøre plater som gjør at de nærmeste naboene klager. Hvor mye vil det koste? prøver å lage et sparings budsjett, har mye å kjøpe.... Et virkelig god surround anlegg ligger mellom 30 000 - 50 000,- Husk du skal ha 5 (+ SUB) høyttalere + god forsterker og dvd spiller.... Kabler kommer som regel på ett par tusen kr... Alt annet er mer eller mindre bra..... Lenke til kommentar
Jonas 90 Skrevet 5. september 2004 Forfatter Del Skrevet 5. september 2004 altfor dyrt med 30 lapper Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Hvor bor du? Spør på nærmeste hi-fi-klubben for eksempel. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Du får et "greit" anlegg med 5 høytalere, kabler og reciever til 10k. Kan spille høyt, men lydkvaliteten er så som så. Lenke til kommentar
Lord Hassan Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 kjøpe to kanaler, drit i surround pisset Det har vi kino for. Hehe lenge leve stereoen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå