fudun Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Hei, sliter litt med å få min N6230 til å kommunisere riktig med PC suite 6.1. Trykker jeg på sync skjer det absolutt ingenting. Tidligere kom det en feilmelding om at telefonen ikke støttet det, men nå holder den fullstendig kjeft... Får overført filer vha windows explorer. Lenke til kommentar
Mekkeren Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Hei, sliter litt med å få min N6230 til å kommunisere riktig med PC suite 6.1. Trykker jeg på sync skjer det absolutt ingenting. Tidligere kom det en feilmelding om at telefonen ikke støttet det, men nå holder den fullstendig kjeft... Får overført filer vha windows explorer. har samme telefon og har også problemer med Pc suite. men jeg har skaffet et slikt bluetooth adapter og fungerer bra, ordentlig stilig! da går jeg bare inn på bluetooth ikonet og overfører på den måten, igår overførte jeg bilder og mp3. merkelig åsen dette med trådløs overføring funker. moro var det ihvertfall, det er sikkert. teknologien er endeløs! Lenke til kommentar
fudun Skrevet 26. august 2004 Forfatter Del Skrevet 26. august 2004 Bruker blåtann jeg og. Har fått det sånn delvis til å funke nå, må bare ikke gå via pc suite programmet. Det funker faktisk hvis jeg velger sync fra trayikonet. Synes sånn generelt at PC suite virker litt lite gjennomtenkt. Slitsomt å fikse på kontakter osv her. Lenke til kommentar
Mekkeren Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Synes sånn generelt at PC suite virker litt lite gjennomtenkt. enig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå