kammiz Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 skal til usa straks, være der noen uker hos broren min. Har prøvd å lete opp billige netshops i usa, men for å være ærlig har jeg ikke funnet noe. Er det noen som vet om noe bra? Er datautstyr billigere i usa? jeg har tenkt å handle med meg harddisker. vanlig ide, kanskje eksternt. 200gb++ Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 (endret) Sjekket kjapt på www.newegg.com, det ser ut som disker er littegranne billigere der borte ja. Edit: Regner med at newegg er amerikansk.. Endret 26. august 2004 av Rikky Lenke til kommentar
skrotnisse Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Bruk http://www.pricewatch.com og bestill utstyret til din brors adresse. Enkelte ting er veldig mye billigere. Sjekk skjermkort! Lenke til kommentar
kammiz Skrevet 27. august 2004 Forfatter Del Skrevet 27. august 2004 www.pricewatch.com er temmelig genial! 1246norske kroner for Western Digital 250gb usb/firewire disk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå