Gå til innhold

Overføre filer til xbox.


siDDis

Anbefalte innlegg

Sida eg ikkje har kryssa kabel eller switch i nærheten, så må eg bruke dvd/cd til å overføre filer.

 

Eg har cd rw plate og dvd rw+.

 

dvd-rw+ plata nekter den heilt å lese, men cd rw går sånn 'ok'

 

Eg greier feks å spele av ein film på den, men kan ikkje spole og av og til så stopper heile filmen. Prøver eg å kopiere får eg bare access denied av minst 10 forskjellige kopierings programmer eg har prøvd.

 

Nokon som har tips eller veit eventuelt kva eg gjør feil?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hvis du gjør som rikky sier så vil den ikke lenger lese orginal spill. De eneste pcdvdrommene du kan bruke er noen helt spesielle fra (tror jeg) samsung og disse må flashes med xbox dvdrom firmware for å virke med orginal spill.Som nevnt tidligere her så leveres xboxen med en av 3 alternativer når det gjelder den dvdrom spilleren. Hvilke medier de klarer å lese er forskjellig fra spiller til spiller. Jeg var heldig med min , den tar både dvdrw dvdr dvd-r cdrw og faktisk også cdr, selv om den på papiret ikke skulle ta et par av disse.

for mer info gå inn på http://www.xbox-scene.com

Endret av dopus
Lenke til kommentar

hvis du har den første utgaven av xboxen (1.0) så har du 99% en thomson dvd spiller. Den suger ganske kraftig, er ikke alltid den greier å lese orginale dvdfilmer engang. Jeg er heldig og har 1.2 versjonen med samsung dvdrom og den leser vanlige cd-r også. Men de fleste skal greie å lese cdrw, du må bare boote nok ganger / ta cden ut og inn, så greier den det til slutt. Men for å være 100% sikker så finnes det endel metoder for å få de til å lese cden bedre.

 

ting du kan prøve:

 

brenn på laveste hastighet(4x cdrw)

brenn som mode 1 og iso9660 uten joilett (dvs ingen lange filnavn(8chars+3ext))

plasser en dummyfil på begynnelsen av cden (kall denn aaa.abc for å få den først)) denne burde være på ca 100-150mb ca(bare kopier en filmsnutt og rename den))

 

Dette har fungert på de fleste xboxene jeg har modda hvertfall, men med noen thomson dvdrom så har jeg boota til krampa tar meg før det har funka eller så har jeg rett og slett bare kobla i en bedre xbox dvd leser, for thomson er totalt ubrukelig.

Lenke til kommentar

Jeg sier bare. kjøp en D-link ruter. då kan du koble flere pc`er te nette pluss at du kan koble xboxen te nettet og oppdatere an enkelt så bare det. det var det jeg gjor, funket supert for meg og :D :D . send meg en pm hvis du gjør det så skal jeg guide deg gjennom hvordan du kobler te ruteren ;) når du oppdaterer den så fikser du sikker problemet ditt med å spole i filmer og :D jeg kan sikkert sende deg massevis av programvare te xboxen og :)

Endret av Marcelo
Lenke til kommentar
Flyttet til "konsoll".

flyttes til kosnol

hva mener du med det da? er vi ikke på spørsmål og svar på konsoll , det er vel ikke noe forum som bare heter konsoll.

blir nesten litt mye flytting her på gamer/forum når det gjelder "feil posting" , siden de fleste av disse postene er ofte bare bagateller.

Blir lissom så mye rot!

Feks hvor ble det av denne tråden her nå? kjipt og klikke seg rundt og leite etter denne igjen

Endret av redflame
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...