Valent Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 (endret) som topic sier så lurte jeg på om noen av dere som har Abit IC7-G eller Max2/3 utgaven om dere har prøvd dette og om det fungerte? passet den inn som den skulle? Zalman-cpu vifte! Endret 26. august 2004 av Valent Lenke til kommentar
Eirik_ Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Noen som vet om den samme viften passer på MSI K8N NEO FSR?? Lenke til kommentar
Valent Skrevet 26. august 2004 Forfatter Del Skrevet 26. august 2004 (endret) det var da meget offtopic...!! bump! Bump! BUMP! Endret 27. august 2004 av Valent Lenke til kommentar
Valent Skrevet 27. august 2004 Forfatter Del Skrevet 27. august 2004 Fant svaret, de kortene på hjemmesiden til zalman er de som støtter cpu kjølerene uten å ha de 1-1.5 cm plass mellom Moderkortet og psuen. så den passer til alle hovedkort, men ikke til alle kabinett, teit av dem å ikke nevne det, og dere som ikke viste det, veit det nå Lenke til kommentar
Kvalen Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Fant svaret, de kortene på hjemmesiden til zalman er de som støtter cpu kjølerene uten å ha de 1-1.5 cm plass mellom Moderkortet og psuen.så den passer til alle hovedkort, men ikke til alle kabinett, teit av dem å ikke nevne det, og dere som ikke viste det, veit det nå Hmm.. Tolket den listen nederst som kort som ikke passer med Zalman jeg.. Lenke til kommentar
White_Tiger Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 List of Pentium 4 motherboards that interfere with CNPS7000(A/B) Og Abit har ingen hovedkort i den listen. Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 som topic sier så lurte jeg på om noen av dere som har Abit IC7-G eller Max2/3 utgaven om dere har prøvd dette og om det fungerte? passet den inn som den skulle? Zalman-cpu vifte! For å legge alt tvil til side; Den Zalman'en passer på mitt Abit IC7-MAX3, bare så det er avklart! Lenke til kommentar
Kvalen Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 List of Pentium 4 motherboards that interfere with CNPS7000(A/B) Og Abit har ingen hovedkort i den listen. Ja, dvs de kortene som står oppført i den listen, IKKE passer med Zalman sin vifte? (Stemmer ikke det??) Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 List of Pentium 4 motherboards that interfere with CNPS7000(A/B) Og Abit har ingen hovedkort i den listen. Ja, dvs de kortene som står oppført i den listen, IKKE passer med Zalman sin vifte? (Stemmer ikke det??) Stemmer, interfere henviser til at det er noe som ikke passer/er i veien på de kortene oppført på den listen. Lenke til kommentar
Kvalen Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Jepp, var det jeg trodde... Men så ble jeg litt forvirra i denne posten. Hadde vært litt kjedlig om det var motsatt, for jeg har nettopp bestilt den, og mitt HK står ikke på den listen! =) Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Jepp, var det jeg trodde... Men så ble jeg litt forvirra i denne posten. Hadde vært litt kjedlig om det var motsatt, for jeg har nettopp bestilt den, og mitt HK står ikke på den listen! =) Da kan du bare glede deg, den kjøleren har eksellent ytelse! Bare husk å være nøye under montering, jeg klarte å bøye halvparten av pinnene på prosessoren min fordi jeg var sloppy, måtte sitte drøye to timer og rette de ut igjen... Bare husk å holde kobberfinnene rene, temperaturen stiger fort ved støvannsamlig. Lenke til kommentar
FXDC Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Link til liste over hovedkort som Zalman passer/passer ikke til for de som vil sjekke : http://www.zalmantech.com/ Lenke til kommentar
Kvalen Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Den satt som ei kula! Passet ypperlig, og lydnivået er nå herlig lavt! Før hørtes det ut som om noen landa med helikopter på taket! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå