Tfosheim Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Nye NEC-skjermer i emning NECs neste skjermer får muligheten til å justere det meste automatisk - slik at du kan få med deg mørke og lyse scener i filmer og spill. Dynamic Visual debuterer i oktober i 70-serien, som erstatter 60-serien. Les artikkelen her Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 17 tommern skal bli min (L) Lenke til kommentar
XU Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 17 tommern skal bli min (L) Du er ikke alene om det. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 skjermene er bestilt inn til test Gleder meg dog mest til 20". Men det skal bli gøy å se hva 17" presterer i forhold til andre 17" på markedet. Her må det en ny stortest til i Januar.... Lenke til kommentar
G Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Dette blir spennende å se en test på. Lenke til kommentar
Vu-caN Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Finnes det noen nærmere lanseringsdato enn oktober\november? De setter vel ikke tilfeldigvis ned prisene på LCD i det tidsområdet også? Har lyst på en 19", men mulig det blir litt i drøyeste laget med tanke på pris. Studielånet er som kjent bare laget for å leve av, og ikke noe mer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå