P-in-P Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Et lite og greit spørsmål som en stilte meg; Går det ann å ha OS på en ekstern IDE/FireWire HDD og boote fra den ved oppstart? Jeg holder en knapp på at det ikke går, men siden jeg ikke er helt sikker så... Lenke til kommentar
PulZ Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 du kan boote et os fra usb disker så lenge biosen støtter dette, men det er også opp til oset om den den støtte usben Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Det er dog ikke til å anbefale da ytelsen vil være veldig lav. Du har ikke like god overføring samt at tilgangstiden er mye høyere Lenke til kommentar
arnosmith Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 (endret) og den eneste grunnen til å gjøre dette er vel at du kunne tenke deg å bruke "din" windows på flere PC'er (?) I så fall fungerer det ikke om PCene du benytter har forskjellige hovedkort. Det er iallefall min erfaring Endret 26. august 2004 av arnosmith Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 26. august 2004 Forfatter Del Skrevet 26. august 2004 Ok, takk alle for svar! Lenke til kommentar
Gunnar_ Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Det du må huske er å legge til "generic IDE controller" som driver på (doh) IDE kontrollerene... da vi ikke maskinen få blåskjermer (mest sannsynligvis) på hovedkort som bruker en annen kontroller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå