CFD Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 Fanta exotic er digg. Den er rosa ikkesant? Lenke til kommentar
CSSSK Skrevet 22. juni 2002 Del Skrevet 22. juni 2002 Quote: CFD skrev (2002-06-21 21:46):Fanta exotic er digg.Den er rosa ikkesant? Er vel rød, ikke rosa akkurat... Eneste rosa brusen jeg har smakt er Pink Panter fra Stordalen, er ganske god forresten :smile: Lenke til kommentar
HemiCuda Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Fanta Exotic er GODT... Drakk 6 liter på noen timer :smile: Pink Panther brus har faktisk pære smak... :smile: fant det ut da jeg leste på etiketten... Lenke til kommentar
|Cipher| Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Fante Exotic er godt, men skal du ha brus til mat, er det bare Cola som duger. En varm dag på stranden tar jeg heller Exotic. PS. Spis BlåSmurfdrops og så drikk Exotic, det smaker py det!! Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Fanta Exotic er den beste Fantaen som er laget... Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 21. september 2002 Del Skrevet 21. september 2002 Jeg smakte en slik exotic engang for en uke eller to siden. Ble meget positivt overrasket, for den var sinnsykt god! jeg ble helt avhengig, og kjøpte en halvliter hver dag. MEN plutselig en dag syntes jeg den smakte drit og ble nesten kvalm av den. Ganske rart egentlig... Lenke til kommentar
hurst Skrevet 21. september 2002 Del Skrevet 21. september 2002 smirre og fanta har vært i nært sammarbeid under utviklingen av Exotic :smile: Det smaker godt sammen iallefall! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå