Gå til innhold

Trenger mer plass pga filmer

ProXymus

Anbefalte innlegg

Jeg har over 200 filmer jeg gjerne vil få brent ut for å få mer plass på harddisken. Jeg vil gjerne at dem skal kunne bli spilt av med DVD spillern min e.l

Prøver å bruker nero til dette og brenne dem som VCD og SVCD men dem blir for store og det tar vanvittig lang tid.

Noen råd om hva slags andre programmer jeg kan bruke eller andre ting jeg evt kan gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

som sagt du kan skaffe deg en dvd spiller som spiller divx(liteon) eller du kan legge tv ledning fra pcen til tv, men du skulle jo ha dem ut på cd, du kan jo dele opp filmene dine i flere deler, se om du finner proget på google

Lenke til kommentar

Hovedsaken her er å få mer plass på hardisken så det er unødvendig med TV-UT og alt det der...

Problemet er at det tar en evighet å encode dem i nero.. tar ca 1 time pr film og det blir en stund når det gjelder 200 filmer... Og etterpå pleier dem å ta for mye plass til å komme inn på cden i det hele tatt.. Prøvde å brenne inn en film på 200mb i en 700mb cd men den fikk ikke plass en gang.

Lenke til kommentar
Hovedsaken her er å få mer plass på hardisken så det er unødvendig med TV-UT og alt det der...

Problemet er at det tar en evighet å encode dem i nero.. tar ca 1 time pr film og det blir en stund når det gjelder 200 filmer... Og etterpå pleier dem å ta for mye plass til å komme inn på cden i det hele tatt.. Prøvde å brenne inn en film på 200mb i en 700mb cd men den fikk ikke plass en gang.

Stalltipset her er jo å kjøpe DVDen orginalt, og ikke stjele dem fra P2P... :D

Let the flaming begin :)

.:BoeManE:.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...