Creature Skrevet 7. november 2001 Del Skrevet 7. november 2001 Er det noen plass som selger radiatorer eller varmelementer som er gode til vannkjøling? Lenke til kommentar
Creature Skrevet 7. november 2001 Forfatter Del Skrevet 7. november 2001 Tenkte helst på nye...... Lenke til kommentar
Dubsko Skrevet 7. november 2001 Del Skrevet 7. november 2001 De selger dem på http://www.microplex.no Lenke til kommentar
Creature Skrevet 8. november 2001 Forfatter Del Skrevet 8. november 2001 Selv har eg ikkje noen god erfaring med microplexs. Eg kjøpte nettop noe vannkjølingsutstur derfra, eg sende en e-mail og spurte om utstyret deres - "alt var greit", men då eg fekk utstyret viste det seg at det passet ikkje sammen (slangen som står som 3/8" er egentlig 1/4" ID!!! osv.) radiatoren var øydelage, eg retunerte slangene osv og sendte radiatoren tilbake for å få ny, fekk eg? NEI!!, svarer dei på e-mailene mine? NEI!!!!!!!!!!!! [ Denne Melding var redigert av: Creature på 2001-11-08 08:16 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå