_Nitro_ Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Når jeg skal aktivere dvalemodus på min helt nyinstallerte laptop, så får jeg en melding. På denne er det tittel: Kan ikk reservere dvalemodusfilen, innholdstekst: Prossessen får ikke tilgang til filen fordi den brukes av en annen prosess. Hvilken fil er dette snakk om? Skjønner ikke hvilken annen prosess som skal bruke "dvalemodusfilen". Noen som har hvert borti noe lignende? Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Dvalemodusfilen er en skjult fil som heter hiberfil.sys. Denne skal være ca like stor som mengden ram du har, og vanligvis ligger den på C:\. Sjekk om den er ok. Så kan du sjekke om dvalemodus er aktivert: Kontrollpanel ->Strømalternativer ->Dvalemodus ->Aktiver dvalemodus Lenke til kommentar
TCi Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Jeg har også samme problemet. Det værste er vel at filen ikke eksisterer på systemet heller. Har lett etter et svar lenge, men har gitt opp. Håper du finner ut av noe... Lenke til kommentar
_Nitro_ Skrevet 26. august 2004 Forfatter Del Skrevet 26. august 2004 Har ingen hiberfil.sys på c:\ Prøvde å opprette en tom en , men jeg fikk samme feilmelding da også. Irriterende dette. Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Har ingen hiberfil.sys på c:\Prøvde å opprette en tom en , men jeg fikk samme feilmelding da også. Irriterende dette. Har du tatt bort merket for "skjul beskyttede operativsystemfiler" i Mappealternativer i Kontrollpanelet? Ellers så vil du ikke se denne fila i Utforsker, i og med at det er en skjult fil Lenke til kommentar
_Nitro_ Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 ja det har jeg gjort. hmm, skal se litt mer på det i morgen når jeg kommer hjem, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå