AndersBob Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Når jeg slår på pc'en finner den alt den skal finne av maskinvare (minne, harddisk etc..) men når jeg skal installere windows får jeg opp en feilmelding om at noe er feil. Det står at installasjonen har blitt avsluttet for å unngå å skade maskinvare. Det står også noe om harddisk, men alt av maskinvare er riktig tilkoblet. Noen som har lignende erfaringer og vet hva som er galt? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 "Noe" er feil? Har du et mer eksakt referat av feilmeldingen? Lenke til kommentar
Cutler Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 (endret) Har du sjekket temp? Hva slags maskinvare har du? Endret 26. august 2004 av Cutler Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 SATA- hardisk? Driver er ordna? Lenke til kommentar
AndersBob Skrevet 26. august 2004 Forfatter Del Skrevet 26. august 2004 Ringte til nettbutikken jeg kjøpte fra. Det er i orden nå vil jeg tro. Var visst feil ram-type eller.no. Jeg er helt grønn, så jeg skjønner at det er vanskelig å hjelpe meg når jeg ikke klarer å komme med noe spesifikt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå