Gå til innhold

Hjelp - tilbehør til axim x30

Anbefalte innlegg

Hadde i utgangspunktet tenkt til å kjøpe gps pakken til Dell (X5), men etter å ha tenkt litt og lest litt på forumet her så lurer jeg på og bruke en X30 trådløs i stedet.

Blir jo ikke store pris forskjellen siden jeg vil ha trådløs før eller siden alikevel :)

Lurer da på hvilken bluetooth gps dere vil anbefalle og fra hvilken nettbutikk. Hvis jeg først skal ha en bluetooth gps så er jeg ikke interessert i å koble på en ekstern antenne, så det må være bra signaler innebygget! Hva mer trenger jeg enn kartprogrammet da? Trenger jeg noen ekstra kabler? Leste en test på nettet av Acore AG-600 hvor det stod at du trengte en kabel til pda'n?? Sett gjerne opp en liste over hva dere mener jeg trenger. Eneste jeg har klart for meg er at jeg vil bruke Dell(x30) + tomtom 3. Må si jeg er litt skeptisk til å bestille fra Dell etter hva jeg har lest her, he he.. men det er desverre der du får mest for pengene :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror du kan bruke det meste som er blåtann. Se på Aximsite sitt diskusjonsforum.

http://www.aximsite.com/ . Det er brukere her som har både Acore og Haicom, som de ihvertfall selger i de fleste netshopene.

Bruker en M2M selv, og den ligner veldig på en Acore. Fungere helt topp.

Det tar litt tid å få varer fra Dell. Det kan jeg bekrefte, men må nesten si at det er verdt det. Amin 30 er bare herlig :thumbup: .

Arne M

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...