Fosco Skrevet 3. mai 2002 Del Skrevet 3. mai 2002 Hei! Noen som veit om ett bra og gratis Antivirus-program? Lenke til kommentar
The Jackal Skrevet 3. mai 2002 Del Skrevet 3. mai 2002 Tror nok det dessverre er slik at du ikke får noe gratis her i verden. Bra gratis antivirusprogram tror jeg du sliter med å finne. Ville nok heller spandert de 500 kronene det koster å kjøpe det, eller skaffe det på adre måter....erhm....host..*urk* Lenke til kommentar
normal Skrevet 3. mai 2002 Del Skrevet 3. mai 2002 panda activescan online scanneprogram! Lenke til kommentar
ap1978 Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 Holder meg til gode, gamle "F-Prot Antivirus For DOS" fra Island. Funker bra i Windows også. Har reddet meg ut fra vanskelige situasjoner før :smile: Program: http://www.f-prot.com/f-prot/download/getf...tfpdosfree.html Signaturfiler: http://www.f-prot.com/f-prot/download/ Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 Quote: On 2002-05-04 03:09, ap1978 skrev:Holder meg til gode, gamle "F-Prot Antivirus For DOS" fra Island. Funker bra i Windows også. Har reddet meg ut fra vanskelige situasjoner før :smile: Bruker du den i 2000/XP? Mener å huske at den gikk usannsylig treigt siden den er DOS-basert. Men til DOS og Win98 er F-PROT helt topp! Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 kaspersky antivirus skal være gratis for privat bruk? Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 (endret) nope Endret 17. april 2015 av aldrimerforum Lenke til kommentar
Vectrex Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 InoculateIT skal visst være et av de bedre gratis antivirus program.. Lenke til kommentar
hjalle Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 bruker northon, lastet den ned gratis fra telenor, obs for å gjøre det må du vere kunde der Lenke til kommentar
BBC Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 Quote: On 2002-05-04 12:25, Vectrex skrev:InoculateIT skal visst være et av de bedre gratis antivirus program.. Man kan vel ikke laste ned det lengre? Ble slutt på det i fjor en gang... men man kan fortsatt laste ned virus-definisjoner. Men kjøp dere Norton Antivirus gutter (og jenter) - det er verdt det! Lenke til kommentar
slowcooler Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 Enig med Borre, n.a.v. 2002 er konge, og abs. verdt penga. Det sørger ikke bare for å stoppe virus på tur inn i maskine, men tar dem på tur ut hvis du er innfisert, så du ikke sprer dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå