int20h Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 PCI Express fra Matrox Det er nesten to år siden sist Matrox lanserte et nytt grafikkort. Selskapet har nå planer om å levere grafikkort basert på PCI Express. Les artikkelen her Lenke til kommentar
enl Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Interessant, men jeg tviler om de kommer til å levere noe som kan hevde seg på 3D. Matrox satser vel også mest på bedriftsmarkedet med sine multiskjermsløsninger. Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Matrox kommer nok aldri tilbake med en god 3D brikke igjen (håper jeg tar feil da ) Ahh, husker G400 MAX dagene, det var tider det! Skal ikke Intel ordne flerskjermløsning på skjermkortene sine? Da blir det ikke greit å være Matrox... Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Jo, men jeg tror ikke Intel sine løsninger yter noe særlig bra heller... Vi får håpe Matrox klarer å komme seg opp igjen! ATI klarte det ganske så bra med sin 9700-brikke og har siden gjort det sterkt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå