int20h Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Saksøker DVD-selskaper Den amerikanske musikkindustrien er på krigsstien igjen og saksøker DVD-selskaper som man mener ikke gjør en tilfredsstillende jobb for å stoppe piratvirksomhet. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Murty Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 De driter vel seg ut på samme måte som RIAA har gjort så mange ganger før i år. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Den amerikanske musikkindustrien er på krigsstien igjen Den amerikansje filmindustrien skulle vel det være, MPAA er ikke del av musikkindustrien. Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Hjelp... Jeg tror jeg skal saksøke bilistene som kjører på veien på utsida der jeg (helt frivillig) har kjøpt meg leilighet... De bråker så mye... Jeg håper amerikanske rettsmyndigheter kan begynne å tenke litt selv slik at vi snart slipper flere slike tullesaker Lenke til kommentar
Denethor Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Slike ting er viktigt! For amerikanerer! For oss Norske vil dette vore noko me ikkje hadde gjort, iallefall på ei god, god stund! Dersom Amerikanerer hadde vore norske hadde eg skjemst Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Skulle tro at MPAA hadde lite penger siden de saksøker i hytt og gevær... Lenke til kommentar
substeinar Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Pffft, de må late som om de bryr seg litt da! Som om det hjelper. Lenke til kommentar
ovma Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Ikke rart Kineserene har laget sin egen standard for DVD Lenke til kommentar
FOXOR Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Er vel ganske desperate når de angriper andre i film industrien. Kan det ses på som begynnelsen på slutten? Lenke til kommentar
G Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 (endret) Ikke rart Kineserene har laget sin egen standard for DVD Bare av nysgjerrighet. Er det kompatibelt med avspilling av vanlige (skal vi si "vestlige") DVD-plater ?? Endret 30. august 2004 av G Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå