Xvani Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Hei Hvordan finner jeg IP'n til det trådløse aksesspunktet mitt når jeg har skrudd av DHCP i den, og lar en Netiopia router velge IP? Regner med at det er en 10.0.0.x IP, men hvilken??? takk! Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Du kan laste ned noe som heter IPSU. Det er et enkelt program der du skriver inn en MAC-adresse, så finner programmet basestasjonen og forteller deg hvilken IP den har. Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Logg deg inn som admin på ADSL modemet, da kan du få opp en liste over DHCP klientene. Forklart her. Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 26. august 2004 Forfatter Del Skrevet 26. august 2004 hmmm, gjorde dette, og det ser ikke ut som den er der? Hvordan kan jeg da være på nett med det trådløse?? En ukjent adresse var det. sdsa4803 står det. Aner ikke hva dette er for noe. Får ikke logget inn i aksesspunktet med denne IP'n... Hva nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå