Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Fersk internettbruker/laster ned prog

Anbefalte innlegg

Jeg hadde Acrobat Reader 4.0 på Pc en gang, men avinstallerte det etter en ”rydde-operasjon”.( har det fremdeles på CD)

I går da jeg letet på nett kom jeg over noen info fra noen skoler som krevde A. Reader. Windows spurte meg om det skulle lete etter dette programmet. Til slutt svarte jeg ”ja”. og det laste ned

Så kommer jeg bort i en prisliste fra DataKompaniet koster A.R 5.0 over 3000,-

Mitt spørsmål er om jeg lastet ned det programmet fra et eller annet firma (som jeg ikke vet nå hvem det var) og de skal sende meg en regning senere? (et dumt spørsmål?)

Har noen av Dere erfaring med dette?

(Det er ikke noe unnskyldning, men det holder det med A.R 4.0)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Samme som over, Acrobat Reader er gratis. Mens Acrobat for å lage disse filene er svindyrt (prof software).

Uansett, ingen kan kreve deg for penger med mindre de opplyser om at de kommer til å gjøre det!!!

Lenke til kommentar

Som bruker av Adobe Acrobat og Adobe Acrobat Reader

så er det selvsagt rimelig stor forskjell på disse

Adobe Acrobat Reader er gratis og er den flest folk bruker, det ligger i navnet (Reader) på norsk "leser"

Adobe Acrobat er fullversjonen med både lese og skrive muligheter, men koster litt men likevel et meget bra program for som skanner inn dokumenter og lager pdf dokumenter på profesjonelt vis

Når man lager kansje flere 1000 dokumenter i året så tjener man fått inn prisen på Adobe Acrobat når det sagt

[ Denne Melding var redigert av: tintin77 på 2002-05-04 14:18 ]

Lenke til kommentar

Det jeg mente var at jeg hadde en gammel av et program (A.R.4.0) som holder til min bruk. Jeg gjorde en feil å la Win lastet ned et program som jeg ikke tenkte over i det øyeblikket

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...