Artistic.Hipster Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 En film som skaper en så stor diskusjon må jeg søren meg se(en av de få filmene jeg faktisk ikke har sett ) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 en av de få filmene jeg faktisk ikke har sett Du har helt sikkert ikke sett 0.01 % av filmene som er laget en gang. Lenke til kommentar
kag Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Edit: RfaD er ikke en smart film, min hjerne ble så sulteforet i løpet av de timene filmen varte, at jeg startet en analyse av meg selv som bivåner av filmen, hva kan jeg si... enkle bombastiske grep, som en MTV musikkvideo. Bladi, bladi, bla, bla, blah. Du kan kritisere filmen så mye du vil, men du vil aldri komme unna det faktumet at filmen selges som varmt hvetebrød og at folk beguder den. Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Tror filmen har gjort akkurat det den var men å gjøre. Den har startet et debatt... pluss at den har håvet inn millioner av dollar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Tror filmen har gjort akkurat det den var men å gjøre. Den har startet et debatt... pluss at den har håvet inn millioner av dollar Tror du tar litt feil der. RfaD var en liten produksjon og jeg tror ikke Aronofsky trodde den skulle ende opp så appellerende. Han våger en del i den filmen, og den fungerer til en hvis grad for ham som musikkvideoer gjør for andre regissører; et eksperiment. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 en av de få filmene jeg faktisk ikke har sett Du har helt sikkert ikke sett 0.01 % av filmene som er laget en gang. nei tror ikke det Sikkert sett rundt 70% Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Tror du tar litt feil der. RfaD var en liten produksjon og jeg tror ikke Aronofsky trodde den skulle ende opp så appellerende. Han våger en del i den filmen, og den fungerer til en hvis grad for ham som musikkvideoer gjør for andre regissører; et eksperiment. Tja, kanskje ikke Aronofsky hadde penger som mål, men er ganske sikker på at de som produserte filmen hadde det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Tror du tar litt feil der. RfaD var en liten produksjon og jeg tror ikke Aronofsky trodde den skulle ende opp så appellerende. Han våger en del i den filmen, og den fungerer til en hvis grad for ham som musikkvideoer gjør for andre regissører; et eksperiment. Tja, kanskje ikke Aronofsky hadde penger som mål, men er ganske sikker på at de som produserte filmen hadde det. Er ikke så sikker på det jeg. Tror Thousand Words er litt som Lion's Gate. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå