^fmj Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 (endret) Hva kan jeg fovente å få for den prisen? Så for meg noe slikt som: 800 mhz 256 mb ram modem nettverkskort 768X1024 sxga 14,1/15" skjerm 12 gb dvd/cd diskettstasjon et decent batteri som enda holder noen år Onboard skjermkort - som ikke er noe særlig i spill Ville bare forsikre meg om at jeg er på rett sport, kommentarer anyone? Hmm, fant denne på qxl: http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=13...um=1&Catg=11744 Endret 26. august 2004 av ^fmj Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 For 5000,- så mener jeg at du kan få noe som er bedre enn det du har listet opp. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Du _bør_ få tak på noe som er bedre, ja! se bl.a her... Min mening er at prisen på brukte, eldre bærbare ofte er latterlig høy! Men det er jo bare lille meg..... Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 et decent batteri som enda holder noen år Nå er det ofte slik at batterier på bærbare sjelden holder noen år i utgangspunktet. En maskin med spesifikasjonene du lister opp vil være så gammel at det skal mye til for å finne et eksemplar med batteri som er ok. Lenke til kommentar
KnutM Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Jeg anbefaler en titt på http://jmdata.as De selger brukte pc'er. Ta en telefon til de. Da får du ofte en annen pris, og veldig god service. -KnutM Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Hmm, dårlig tilbud. Elkjøp har en modell til 6995, men det er celeron da. Jeg kjøpte meg en HP med celeron og er fornøyd med det. Klarte til å med å argumentere meg til et ekstra batteri fordi han som solgte den til meg sa at batteri tiden var 4timer (på en celeron LOL).. Uansett så sa jeg varen hadde en mangel siden den ikke varte i 4 timer, de ga seg til slutt he he. (Jeg kjøpte ikke på Elkjøp) Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 26. august 2004 Forfatter Del Skrevet 26. august 2004 Takker for informative svar, da skal jeg skru opp kravene mine noe når jeg titter rundt. Den pcen i den andre posten så også fin ut, men dessverre har jeg ikke så mange penger til rådighet. Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Min mening er at prisen på brukte, eldre bærbare ofte er latterlig høy! Men det er jo bare lille meg..... ...og sånn passe mellomstore meg. Men du vet, tilbud og etterspørsel. Ikke forbandet om jeg selger noe til 3000 hvis du lett får 5000. Ikke du heller kan jeg tenke meg... Lenke til kommentar
gixer Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Sliter litt med å finne en brukbar bærbar i denne prisklassen selv. Datan skal bli brukt av en venninne av meg som studerer og derfor har en litt puslette lommebok. Kjedelig at man får så dårlige maskiner brukt, når man kan bare legge til et par-tre tusenlapper og få noe vesentlig raskere og nyere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå