Gå til innhold

Ta en titt på PC'N jeg har bestilt!!! Noen innvendinger??

Anbefalte innlegg

Chiftec Dragon Fulltower Blue 1272;-

ASUS A7V 333 1233;-

AMD Athlon Xp 1900+ 1567;-

TaiSol Cgk 213;-(har bestilt ARCTic silver 3 og Papst 60x60 mm vifte)

Samsung DDR 256 333MHZ 1002;-

WDC 80 GB 7200 RPM 1332;-

Samsung dvd spiller 16x/48x 650;-

Lite On Ltr brenner 24x 752;-

GeForce 4 Ti 4400 Creative 2880;-

Creative Soundblaster 5,1 332;-

Creative Fourpoint Sourround 667;-

LG 19'' White 2450;-

+noe annet stæsj som Xp montering.

Noen innvendinger??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eneste jeg tenkte litt på er rammen.. Driver litt med videoredigering for tiden og har merket at 256 mb er for lite.. Bestilte en til pc2700 256 mb på torsdag, da blir det knall i padden :wink:

Lenke til kommentar

IKKE kjøp creative geforce 4 ti 4400!

se nå hva de sier i testene...dette er den delen som faktisk overdøver alt annet i kabinettet..

viftene på creative kortene er elendige, alt er av lav kvalitet, derfor er de så billige..

gå for asus eller gainward, asus er desidert best på kvalitet, gainward vet jeg ikke så mye om, men de har godt rykte.

du betaler da 300 kr ekstra for et skjermkort som ikke høres ut som en tørketrommel

utenom det, godt valg.

Lenke til kommentar

Ser jo bra ut det der. Har også lest at Creative sitt kort bråker heftig, men hvor stor forskjell det er fra andre Geforce4-kort vet jeg ikke. Hastighetsforskjellen mellom TI4400-kortene er jo minimale da, så sånn sett taper du vel neppe mye fra å velge et annet kort. Jeg blir vel å kjøpe et ASUS TI4400-kort hvis ikke Gainward sitt kommer i butikkene i løpet av neste uke, noe jeg tviler på...

Lenke til kommentar

Er helt wenig at du ikke bør gå for Creative-kortet! Det er ikke av bra kvalitet og heller ikke overklokkingsvennlig! Det beste, mener jeg, er å gå for Gainward ev Asus... Disse kortene er av bra kvalitet og er oxo mer overklokkingsvennlige...

Det er heller ikke merkverdig stor forskjell i pris...

/steinih :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...