Gå til innhold

Hvordan få hdd'ene fra Itbutikken.

Anbefalte innlegg

Et lite tips til de med Nordea konto:

Når du bestiller disken(e) velg betaling med Nordea, du får da en e-faktura fra Itbutikken umiddelbart. Godkjenn denne og pengene blir trukket fra konto med en gang. Da Itbutikken også har konto i Nordea får de pengene umiddelbart. Fra kjøpsloven "Varen forblir selgers eiendom til de er betalt". I dette tilfellet er disken(e) betalt og du har inngått en bindende kjøpsavtale med Itbutikken.

Du behøver da ikke bekreftelse fra Itbutikken på at du faktisk får diskene til prisen som står, da de faktisk har krevd og fått betaling for dem.

Råttent og moralsk forkastelig? Kanskje, men fullt lovlig og hva gjør man ikke for å spare noen kroner.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Flott iniativ!

Kanskje, men fullt lovlig og hva gjør man ikke for å spare noen kroner.

Hva gjør nå ikke bedrifter hvert år for å spare ei krone her og ei krone der?

Synes det er bra at noen som gidder å informere dette videre til befolkningen og ikke sitter på det selv. I 95% av disse tilfellene oppdager jo bedriften det før de bekrefter ordren! Bedriften må jo ta ansvar for sine feil og sine tenkniske løsninger! Dette hadde jo blitt stanset ved oppkrav..

Verden er råtten og moralsk forkastelig.... bare synd jeg ikke har nordea!

Lenke til kommentar

Selvfølgelig kan du få harddisker fra itbutikken med å betale via nordea? Hvorfor lage en tråd om slikt?

(kverulant modus av)

Itbutikkens ordrebetingelser:

Nå sender vi en en e-post til deg, så du kan se om bestillingen er riktig. Fra deg som kunde trenger vi en tilbakemelding på at du ikke oppfatter e-posten som en juridisk bindende ordrebekreftelse, som innebærer at vi har inngått en avtale. Men bare et elektronisk svar fra en datamaskin, som kan brukes til å bekrefte opplysningene. Du akseptere derfor at vi kan slette ordren hvis varen er utgått, eller det er store prisfeil, ol.Hvis man ikke er myndig, aksepterer vi kun ordrer med postoppkrav. Hvis du har valgt annen betalingsform enn postoppkrav og ikke er myndig, blir ordren automatisk endret til en postoppkravsordre.Ved postoppkrav blir prisen alltid omregnet fra danske kroner med d.d kurs ved sending Det er IKKE inngått en bindende kjøpsavtale med ITbutikken A/S før de har mottatt en ordrebekreftelse fra ITbutikken A/S

Der har vært svært mange tråder om denne saken (grov feilprisede disker), jeg kan ikke svare for itbutikken (siden jeg ikke jobber der, eller har vært i kontakt med dem om denne saken) men jeg er stygt redd det ikke blir noen billige disker på deg Runepune. Kan ikke se at "din ide" på noe vis omgåes itbutikkens generelle ordrebetingelser.

Videre har jeg vondt for å tro at en såpass stor butikk som itbutikken (som tross alt har feilpriset varer før) ikke denne gangen heller har tenkt å tape hundretusner på en skrivefeil (som de jo opplyser i ordrebetingelsene men "kunder" likevel prøver å benytter i åpenbart ond tro). Fler gode forslag i samme bane foreslår jeg postes i kategorien søppel, dette har lite eller ingenting med lagringsmedier å gjøre.

Også denne tråden tror vi sier god natt til her og nå.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...