Valent Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 (endret) hei har en slik : http://overklokking.no/annet/aspire_atx-as500w/index.html aspire atx 500watt, bruker ca 400 av dem max. Det jeg lurer på er om jeg kunne ha byttet de viftene med papst sine på (12db) for min pc bråker værre en ho**. Og jeg begynner å få dårlig hørsel. lurte på om 1. er det mulig ? skadelig for psuen? (min forrige sprengte har ikke noe med papast å gjøre) å skifte vifte 2. hvis 1=ja noen som vet dimensjoner på viften? eller har gjort det selv? edit: BUMP! Endret 26. august 2004 av Valent Lenke til kommentar
Olle P Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Saxat från artikeln: I bruk er Aspire AS500W en fryd for både øye og øre. Den kan gi litt lyd i fra seg om viftene settes til maksimal hastighet, noe man heldigvis slipper så lenge man ikke skal bruke selve strømforsyningen for å opprettholde god luftsirkulasjon i kabinettet. Ved laveste instilling overdøves derimot strømforsyningen enkelt av andre komponenter i maskinen.Alltså:1) Ordna god luftcirkulation med extra kabinettvifter. 2) Sätt PSU-viften på lågfart. /Olle Lenke til kommentar
Howard_ Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Har selv skiftet viften i psu ,ikke en asphire da, men dette fungerte fint, nå hører jeg den ikke lengre. Åpne og sjekk på dimmensjonene. Min var 80x80x25. Lenke til kommentar
Valent Skrevet 26. august 2004 Forfatter Del Skrevet 26. august 2004 1) Ordna god luftcirkulation med extra kabinettvifter.2) Sätt PSU-viften på lågfart. /Olle 1. har 5 kab-vifter 2. Den bråker som en ho*e på lavest innstilling!!! Lenke til kommentar
idar2 Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Funker som regel å skifte vifte på den, ville testa kor varm den blei i etterkant, men det vil ikkje si PANG med det første. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå