superman_2000 Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Har en WD 120 GB harddisk (WD1200JB) som har tatt kvelden. Der ligger selvfølgelig bilder av fødselen til poden, jul, 17. mai og sommerferien. Altså gjør jeg nesten hva som helst for å få tilbake datene. Disken bråker (litt skurre lyd) når jeg kopler den tilbake i PC'n, men PC'n vil ikke boote med disken koplet i. Har prøvd å kople inn HD etter booting, og prøvd "getdataback" uten hell. Har tenkt på 2 følgende muligheter: Kjøpe ny disk, ta ut den metall hjul saken som er selve lagringsenheten og putte dett over i den nye disken, eller Ta ut printkortet og bytte det. Jeg vet ikke hva som egentlig er feil, men det aner meg at å bytte printkortet kanskje er den beste starten? Noen som kan hjelpe? Lars Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Er www.ibas.no eit alternativ? Det er jo skjøre saker, så du må være forsiktig med all demontering. Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Infolink's datarekonstruksjonstjenester kan også være aktuelle. Lenke til kommentar
PutPut Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 (endret) Stort sett kan filene reddes med ett program som Restorer 2000. http://www.bitmart.net/download.shtml Har akkurat brukt det selv med stort hell på en WD 120 JB Det finnes også gratis programmer om du leter litt på nett. Endret 29. august 2004 av PutPut Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Stort sett kan filene reddes med ett program som Restorer 2000.http://www.bitmart.net/download.shtml Har akkurat brukt det selv med stort hell på en WD 120 JB Det finnes også gratis programmer om du leter litt på nett. Fikset link ---> Her Sveinl. Lenke til kommentar
Moonix Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Print-kortet er desidert absolutt definitivt helt sikkert det siste som er gått i stykker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå