Valent Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Jeg har fått varen bekreftet!!!!! 2x 200gb Seagate til sammen med frakt 331,37 spenn (steng denne hvis du vil) varen er også bekreftet hos leverandør XXX Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Jeg har fått varen bekreftet!!!!! 2x 200gb Seagate til sammen med frakt 331,37 spenn (steng denne hvis du vil) varen er også bekreftet hos leverandør XXX 2. PriserAlle priser er inkl. 24% moms, hvor ikke noe annet er angitt. Vi reserverer oss mot: prisstigning, valutaendringer, force majeure, avgiftsendringer, utsolgte varer og trykkfeil. Prisene gjelder bare i Norge. Lær deg og lese e-posten din gutt!!! Det snør oppover i H***** før vi får de diskene. Lenke til kommentar
Valent Skrevet 25. august 2004 Forfatter Del Skrevet 25. august 2004 har lest det, men det gjelder vel ikke, når de har bekreftet den! Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Når de har bekreftet ordren, eller når du har bekreftet den? Hvis det er "Vi har mottatt bekreftelsen på din ordre"-mailen du har fått, betyr det.. ja, du skjønner. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Itbutikken har vel en relativt automatisk ordrebekreftelse. Du får en mail, trykker på en link, og bekrefter så bestillingen. Jeg tviler på at noen har i det hele tatt tatt en titt på bestillingen min og merket muffens i mosen. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Ingen på jobb så seint. Du får vente til torsdan..når dei kjem på jobb og ser eit tre-sifra antal bestillte harddisker. Lenke til kommentar
microne Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Men når det er bekreftet med pris så kan dem vel ikke bare sette opp prisen sånn helt uten vidre? Har også fått bekreftelse på de jeg bestilite. Enten så får du dem til den prisen som står eller så får du ikke en dritt.... Lenke til kommentar
Jazzcat Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Tipper jeg vinner i Lotto før itbutikken.no sender meg diskene til den prisen de har oppgitt, men jeg har jo lov å håpe Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Jaja.. det er lov å være optimist.. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Som jeg har sagt før i kveld. Butikken kan kansellere bestillinger som medfører betydelige tap for selger, eller der det burde være åpenbart at prisen er satt feil for kunde. Så dere har ingen sak denne gangen heller, alle som håper på å snyte til seg billige produkter. Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Helt enig i at ingen kommer til å få diskene, men det er jo veldig morro å bestille 50disker (eller linknede) bare for å gjort det en gang. "Vil du bekrefte kjøp av 50 disker?", er ikke ofte du får sjansen til å si: "ja"... Lenke til kommentar
Digranes Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 om du hadde lest avtalen som du må godkjenne før du bestiller, så står det akkurat det Alastor skreiv... Bestillingen blir kanselert dersom det er feil osv, og dette er tydeligvis en feil... MEN, jeg bestillte 10 stk bare for å gni i såret at de har skrevet feil ^_^ tenker de får en dårlig dag på jobb i mårra når de har fått inn 1000 bestillinger på den disken de må skrive mange mailer å beklage skrivefeilen, og at bestillingen er kanselert Hvertfall... gleder meg litt til å se -mamazboy- Lenke til kommentar
Runepune Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Kommer nok til å bli litt jobb for itbutikken når de kommer på jobb ja. Særlig hvis det er flere som meg som har bestilt og betalt allerede. Under bestilling og betalingsmåte kan man velge Nordea hvis man har konto der og får da en e-faktura som blir trukket umiddelbart fra konto. Lenke til kommentar
Det0x Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Våre ordrebetingelser: Nå sender vi en en e-post til deg, så du kan se om bestillingen er riktig. Fra deg som kunde trenger vi en tilbakemelding på at du ikke oppfatter e-posten som en juridisk bindende ordrebekreftelse, som innebærer at vi har inngått en avtale. Men bare et elektronisk svar fra en datamaskin, som kan brukes til å bekrefte opplysningene. Du akseptere derfor at vi kan slette ordren hvis varen er utgått, eller det er store prisfeil, ol.Hvis man ikke er myndig, aksepterer vi kun ordrer med postoppkrav. Hvis du har valgt annen betalingsform enn postoppkrav og ikke er myndig, blir ordren automatisk endret til en postoppkravsordre.Ved postoppkrav blir prisen alltid omregnet fra danske kroner med d.d kurs ved sendingDet er IKKE inngått en bindende kjøpsavtale med ITbutikken A/S før de har mottatt en ordrebekreftelse fra ITbutikken A/S Lenke til kommentar
Digranes Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 (endret) Våre ordrebetingelser: Nå sender vi en en e-post til deg, så du kan se om bestillingen er riktig. Fra deg som kunde trenger vi en tilbakemelding på at du ikke oppfatter e-posten som en juridisk bindende ordrebekreftelse, som innebærer at vi har inngått en avtale. Men bare et elektronisk svar fra en datamaskin, som kan brukes til å bekrefte opplysningene. Du akseptere derfor at vi kan slette ordren hvis varen er utgått, eller det er store prisfeil, ol.Hvis man ikke er myndig, aksepterer vi kun ordrer med postoppkrav. Hvis du har valgt annen betalingsform enn postoppkrav og ikke er myndig, blir ordren automatisk endret til en postoppkravsordre.Ved postoppkrav blir prisen alltid omregnet fra danske kroner med d.d kurs ved sendingDet er IKKE inngått en bindende kjøpsavtale med ITbutikken A/S før de har mottatt en ordrebekreftelse fra ITbutikken A/S som jeg sa, bare kortere -mamazboy- EDIT: Leif... Endret 25. august 2004 av mamazboy Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Det har vært SVÆRT mange tråder av denne typen de siste ukene, skal ikke skryte på meg at jeg gidder å lese dem alle, men det er ikke så mange gangene folk faktisk har fått varene (til fantasipriser). Som Per Øivind poengterte er det kanskje en ide å varsle butikken om slike feil og eventuelt spør dem om de har lyst til å selge deg en disk til prisen. Store forum oppslag med resultatet at hundrevis av disker (i dette tilfellet) sikkert blir bestilt (som, om levert ville gitt butikken et tap på mange hundre tusen) gir sjeldent en billig disk til de håpefulle. Denne feilprisingen fra itbutikken er kommentert i en drøss med andre stengte tråder allerede. Tror i grunn det klarer nå. Føl deg fri til å legge inn en gladmelding og en stor thumbsup om itbutikken når diskene eventuelt kommer i posten men frem til da tror jeg vi setter en strek for dette temaet, for i aften. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg