CreapingDeath Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Tja, fikk min xp 2500+ Barton i hus. Men må si eg stusser litt. Satte FSB rett i 200, trur dere ikke xp tørna fullstendig? gikk rett i restart + bluescreen. Prøvde å øke volt littegran - samma. Fikk cross links på disk osv. Huska noe om låst agp - satte den på 66, riktig? Hjalp ikke. Det rare er at jeg forsøkte også å underklokke cpu, kjørte fsb i 133 (1900+), men da og fikk jeg trøbbel på disken (agp sto da på auto). Har nå oppdatert bios. kjører cpu på 2500+. Temp er litt høy, bios raporterer 55 (blir vel 50 reelt). Men det rare er at jeg fortsatt får feilmelding om at registry ble recoveret from a copy ... noe i den duren. Plagsomt. Sjekka disk, ikke noe feil der nå. Tror eg får kjøre standard instillinger en stund og se. Men hva skal jeg prøve neste gang? Bedre kjøling - må ha no nytt der ja. Mer volt - 1.75 ?? prøvde ikke så høyt sist gang. Huske at AGP står på 66 - (regner med pci justerer seg automatisk etter?) Sette minne på noe spesielt? - aner ikke hva, har billig twinmos minne, nå er det vel 2,5.3.3.6 tror eg.. Er skuffet over cpu generelt, føler ikke pc er noe spes raskere. Hadde 1.4 Athlon før. Asus A7N8X-X Twinmos 512MB 3200 cas2,5 billigminne Ti 4600 m/128 ram Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 sett minne til 2,5.4.4.11, Vcore til 1.75, Vdimm til 2.9, Vchipset til 1.7. deretter prøv deg litt etter litt oppover på FSB'n. Kjører selv nesten samme oppsett(annet HK NF7-S) @3400+ Det er ikke garantert at 2500+ klarer 3200+ uten problemer. Det er bare en myte. Er den temp'n Idle eller Load? Er den idle er den ganske så høy Lenke til kommentar
Musty Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 jeg er ikke overrasket over at den tørnet fullstendig.. den er laget for å gå på 166 fsb, ikke 200.. du kan vel strengt tatt ødelegge den hvis du kjører den rett i 200.. det er vel alltid lurt å starte fra begynnelsen, og så øke gradvis til du ser at det ikke går lenger... og det er langt i fra sikkert at den klarer 200mhz fsb.. Min kjører fint 200, men jeg var da noe forsiktig da jeg overklokket den... Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 ja, min klarte nesten ingenting i begynnelsen, men nå surrer den jo som sagt på 3400+ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå