Gå til innhold

OL finalen i sandvolleyball for menn

Zeph

Anbefalte innlegg

Brasil viste jo kven som var sjefen over alle sjefer. Synest Spania spelte dårlig, og som det vart kommentert på TV, ingen endringar i taktikken. Dei hadde ikkje ein hard hoppserv, som Brasil derimot hadde 97% av.

Ricardo slo inn så mange baller etter lette baller rett på som gir gode legg at Spania burde endra taktikken, enten begynne å slå hardt eller skifte til Emanuel. Dei hadde ingenting å tape, og sjølv etter 2 runder der Brasil har kjørt over dei, så server dei likt på dei 4-5 siste.

Men all honør til Brasil for ein meget bra kamp, mange ess, men fekk litt lett spel av Spania.

Det var fleire lag i turneringen som kunne gjort ein mykje betre jobb.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg så også finalen i går, bare en ting jeg lurer på...

Den serven til Spania, hva var det med den? På hvilken måte skulle den være vanskelig å ta? Så jo ut som om Spania skulle være snille på serven...

Lenke til kommentar
  • 3 år senere...
Jeg så også finalen i går, bare en ting jeg lurer på...

Den serven til Spania, hva var det med den? På hvilken måte skulle den være vanskelig å ta? Så jo ut som om Spania skulle være snille på serven...

Det kan hende dei kjørte "flakk serve", da ballen beveger seg att og fram i lufta, noko som gjer den nokså vanskeleg å ta (om du har god flakk kan den vere vel så vanskeleg som hopp).

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...