Zeph Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Brasil viste jo kven som var sjefen over alle sjefer. Synest Spania spelte dårlig, og som det vart kommentert på TV, ingen endringar i taktikken. Dei hadde ikkje ein hard hoppserv, som Brasil derimot hadde 97% av. Ricardo slo inn så mange baller etter lette baller rett på som gir gode legg at Spania burde endra taktikken, enten begynne å slå hardt eller skifte til Emanuel. Dei hadde ingenting å tape, og sjølv etter 2 runder der Brasil har kjørt over dei, så server dei likt på dei 4-5 siste. Men all honør til Brasil for ein meget bra kamp, mange ess, men fekk litt lett spel av Spania. Det var fleire lag i turneringen som kunne gjort ein mykje betre jobb. Lenke til kommentar
T.L Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Jeg så også finalen i går, bare en ting jeg lurer på... Den serven til Spania, hva var det med den? På hvilken måte skulle den være vanskelig å ta? Så jo ut som om Spania skulle være snille på serven... Lenke til kommentar
Hasselnøtta Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Jeg så også finalen i går, bare en ting jeg lurer på...Den serven til Spania, hva var det med den? På hvilken måte skulle den være vanskelig å ta? Så jo ut som om Spania skulle være snille på serven... Det kan hende dei kjørte "flakk serve", da ballen beveger seg att og fram i lufta, noko som gjer den nokså vanskeleg å ta (om du har god flakk kan den vere vel så vanskeleg som hopp). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå