haglemann Skrevet 3. mai 2002 Del Skrevet 3. mai 2002 Har problemer med at WinXP ikke klarer å installere floppydriver. Floppyen virker helt fint fra dos - så kablene er ok. Har avinstallert floppydisk-kontrolleren, og da finner den new hardware ved oppstart. Men den klarer ikke å installere drivere. Har oppdatert til nyeste chipset-drivere og bios, uten at det hjalp. Har hatt et liknende problem med isdn-kort på annen pc, og det ble ikke løst før jeg formaterte og installerte xp på nytt. Noen som har noen tips? ----- MSI K7T266 Pro2 Matrox Millenium G450 DualHead 256 mb ram IBM 40gb Lenke til kommentar
nyk Skrevet 3. mai 2002 Del Skrevet 3. mai 2002 XP SUGER, lån en win98se Cd fra en kamerat og instaler den da er du lur. Sier det igjen XP SUGER XP SUGER'n Lenke til kommentar
haglemann Skrevet 3. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2002 Det er selvfølgelig en mulighet - men det må vel finnes andre?? Lenke til kommentar
Figge645 Skrevet 3. mai 2002 Del Skrevet 3. mai 2002 Jeg skjønner ikke dem som sier at XP suger! Jeg tror heller det er noe galt med brukeren, og ikke operativsystemet. Jeg for min del har aldri hatt noen problemer med XP. Hilsen XP lover! :smile: Lenke til kommentar
copyright Skrevet 3. mai 2002 Del Skrevet 3. mai 2002 snu ide kabelen til flobbyen andre veien....hvis ikke det funker veit ikke jeg... Men det var problemet med min ihvertfall og jeg hadde samma feil meldinga... Lenke til kommentar
haglemann Skrevet 4. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2002 Bra forslag, men det hjalp dessverre ikke. Tror egentlig det er xp som er problemet, men skulle gjerne hatt en annen løsning en å formatere og legge det inn på nytt. Andre forslag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå