Ape m/pels Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Hei Jeg har i et par nå hatt en P4 1,8 GHz prosessor, og en stund brukt MIST Black Silence som kjøler, og dens innsats er upåklagelig. Nå har tiden kommet at jeg tenker på å inverstere i ny prosessor, da en over 3 GHz. Jeg er interessert i tips angående kjøleløsninger for dette, jeg har lest at Black Silence ikke er helt god nok for så raske prosessorer. Prisen er ikke særlig viktig, det som teller er lavt støynivå. Takk for all hjelp! Lenke til kommentar
Ape m/pels Skrevet 26. august 2004 Forfatter Del Skrevet 26. august 2004 Jeg fant nettop ut at dette burde være i Luftkjølingsforumet. Gidde noen å flytte den? Lenke til kommentar
Ape m/pels Skrevet 26. august 2004 Forfatter Del Skrevet 26. august 2004 Vannkjøling ? Nja.. jeg hadde i utgangspunktet tenkt på viftekjøling. Vannkjøling er litt for hardcore for meg. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 en sånn med en sånn på? Lenke til kommentar
Ape m/pels Skrevet 26. august 2004 Forfatter Del Skrevet 26. august 2004 (endret) Jøss, takk for den! Litt av en kjøleribbe det der. Jeg fant også hos Microplex denne, noen som har prøvd den, eller vet hvordan den vil fungere i forhold til løsningen foreslått av LenniZ? Jeg har ikke helt bestemt meg for hvilken prosessor jeg velger, bare at det skal være en på 3 GHz eller mer. Overklokking har jeg ikke prøvd før i det hele tatt, er de foreslåtte brukbare til det? Takk for all hjelpen! Endret 27. august 2004 av Ape m/pels Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Jøss, takk for den! Litt av en kjøleribbe det der. Jeg fant også hos Microplex denne, noen som har prøvd den, eller vet hvordan den vil fungere i forhold til løsningen foreslått av LenniZ? Overklokking har jeg ikke prøvd før i det hele tatt, er de foreslåtte brukbare til det? Takk for all hjelpen! Eh. Får opp samme kjøler som den LenniZ anbefaler.... SP-94 er vel den beste luftkjøleren du får kjøpt. Så den er meget brukbar til overklokking Lenke til kommentar
Ape m/pels Skrevet 27. august 2004 Forfatter Del Skrevet 27. august 2004 (endret) Oops, jeg mente den her. Endret 27. august 2004 av Ape m/pels Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 kan overklokke mye med den jeg foreslo ja, vifte velger du selv Lenke til kommentar
henrikmain Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Et relativt teit spørsmål, men uansett: Den Mist Frostbite-kjøleren som Ape m/Pels linket til så interessant ut. Dog står det "For socket 478 (P4) Prosessorer - 3.4 GHz og høyere". Det skulle vel ikke være et problem at jeg har en P4 3.2 GHz Prescott og ikke en 3.4 GHz-utgave? Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 det skal nok gå bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå