Hr. Jenssen Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 MeTa][iC: Du tar feil. Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen: det er en vesensforskjell på å si at man "satser på noe/jobber mot noe" og å love at spillet kommer i det angitte tidsrommet. For at man skal kunne anse noe for et løfte, må det lyde omtrent som "spillet kommer da." eller "vi lover at det vil være ute da." Alt annet er bare statusrapporter, og selv om Valve burde holdt tyst til spillet var klart, er det bare rot når du påstår at det har lovet ditt og datt. vel, det er jo forsåvidt sant, men valve sa jo "Late summer" når folk spurte "when will HL2 arrive?" De kunne jo sagt "We hope for a release in late August" istedet for å si "det kommer da!" Jeg tar vel feil på noe av det jeg slegte ut (for fort), men jeg støtter min sak! Lenke til kommentar
co2 Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 BUHU! Så ikke kjøp spillet da Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 (endret) BUHU! Så ikke kjøp spillet da Ååå! Får du ikke med deg?! Jeg FÅR spillet! FÅR DET! På grunn av HL2 retail lappen min! Derfor klager jeg! Hadde jeg måtte kjøpt det, så kunne det ta hundre år før det kommer for min del, men jeg har KRAV på det! Om de ikke kommer med spillet snart, så ræv-kjører jeg dem inn i en rettsak, og krever million-beløp! (Når en kvinne kan grille sin hund i en mikrø-bølge ovn i USA, for så å klage på at det ikke gikk an å tørke hunden i ovnen, så kan jeg kreve at HL2 skal komme NÅ!) Endret 11. september 2004 av MeTa][iC Lenke til kommentar
co2 Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 BUHU! Så ikke ta imot spillet da :!: Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 BUHU! Så ikke ta imot spillet da :!: Skal det være mulig å være sååå barnslig? Lenke til kommentar
co2 Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Nå er det ikke jeg som klager konstant, er bare lei all sutringen Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 11. september 2004 Forfatter Del Skrevet 11. september 2004 Nå er det ikke jeg som klager konstant, er bare lei all sutringen Word. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå